Modeli Carl i Yaya pozvani su na luksuzno krstarenje u društvu ultrabogataša – ruskog oligarha, britanskih trgovaca oružjem i ekscentričnog kapetana alkoholičara (Woody Harrelson) koji citira Marxa. Isprva sve izgleda savršeno poput Instagrama. No sprema se oluja i luksuznu večeru s kapetanom kvari masovni napad morske bolesti. Dio putnika i posade završava nasukan na pustom otoku. Otkrivši da samo jedno od njih zna kako uloviti ribu, hijerarhija među unesrećenicima najednom se izvrće. Trokut tuge razuzdana je satira o klasnim ulogama i neukusu ekstremnog bogatstva koja je svom redatelju Rubenu Östlundu donijela već drugu Zlatnu palmu u Cannesu.

Izabran u službenu selekciju Cannesa 2020. i hvaljen od kritike, film prati tri dana u životu fitness-influencerice Sylwije, nudeći nam uzbudljiv pogled iza kulisa te fascinantne online kulture. Energetična i predana svom poslu, Sylwijina javna persona pršti zaraznom pozitivnošću. Ona je svoja vlastita kreacija. No u intimi četiri zida njezina prpošna osobnost postaje hladna povučenost i otkriva bolnu prazninu ispod brižno izgrađene blještave fasade. Iako je kao zvijezda društvenih mreža okružena odanim zaposlenicima i stotinama tisuća obožavatelja, Sylwia žudi iskusiti istinsku prisnost. Kada s fanovima podijeli svoje osjećaje usamljenosti, zauzvrat dobije više nego što je očekivala.

Najnovije ostvarenje Srdana Golubovića (Krugovi – ZFF 2013., Sundance – Posebna nagrada žirija), jednog od najvažnijih suvremenih srpskih redatelja, donosi priču o nezaposlenom nadničaru koji, nakon što mu socijalna služba oduzme djecu, napušta svoje malo selo na jugu Srbije i pješice kreće na put prema Beogradu gdje planira svoj slučaj iznijeti samome ministru. Film temeljen na stvarnom događaju, svoju je svjetsku premijeru imao u programu Panorama Međunarodnog filmskog festivala u Berlinu gdje je osvojio nagradu publike i nagradu Ekumenskog žirija, da bi potom bio prikazan na brojnim svjetskim festivalima i ovjenčan nizom nagrada, između ostalog nagradom publike Zlatna vrata na Pulskom filmskom festivalu, i to kao prvi film u povijesti tog festivala ocijenjen s prosječnom ocjenom publike 5.0. U naslovnoj ulozi oca koji od gubitnika s društvene margine postaje junakom našega doba impresivnu glumačku interpretaciju ostvario je Goran Bogdan, za koju je nominiran za nagradu Europske filmske akademije (EFA) u kategoriji najboljeg europskog glumca, čime je postao prvi hrvatski glumac nominiran za tu prestižnu nagradu.