Redatelj: Zvonimir Berković
Scenarist: Zvonimir Berković
Producent: Donko Buljan, Josip Lulić, Ljubomir Šikić
Produkcijska kuća: Jadran film
Direktor fotografije: Tomislav Pinter
Montaža: Radojka Tanhofer
Glazba: W. A. Mozart, izvodi Jurica Murai
Glumci: Relja Bašić, Milena Dravić, Stevo Žigon, Rudolf Kukić, Zvonimir Rogoz, Boris Festini
Zemlja: Jugoslavija
Godina: 1966.
Trajanje: 95'
Umjetnik Feđa (Relja Bašić) živi u sretnom braku sa suprugom Nedom (Milena Dravić) u potkrovlju jedne zagrebačke zgrade. Jednoga dana, promatrajući u parku dokone šahiste, umjetnik upozna suca Mladena (Stevo Žigon), isto tako strastvenog kibica. Dvojica muškaraca ubrzo postaju prijatelji i sudac počinje redovito nedjeljom posjećivati umjetnika i igrati s njim šah. Tijekom tih druženja između njega i umjetnikove žene, nezadovoljne činjenicom da njezin suprug još uvijek nije spreman imati dijete, rađa se ljubav...
Pulski filmski festival 1966. - Srebrna arena za najbolji film i žensku ulogu (M. Dravić), Zlatna arena za najbolji scenarij i mušku ulogu (R. Bašić), najbolja fotografija
Filmski festival u Atlanti 1966. - nagrada za scenarij
Zvonimir Berković hrvatski je redatelj i scenarist rođen 1928. godine. Kao prvi dramaturg u Jadran filmu ubrzo počinje pisati scenarije. Za scenarij filma 'H-8' koji je napisao s Tomislavom Butorcem, dobio je Zlatnu Arenu i nagradu publike Jelen na festivalu u Puli. Redateljski prvijenac mu je kratkometražni dokumentarac 'Moj stan' (1962.), koji je nagrađen na festivalima u Beogradu i Cannesu. Godine 1966. filmom 'Rondo' debitira kao redatelj dugometražnog igranog filma. Film je nagrađen u Puli sa šest nagrada a ponio je i nagradu za scenarij na festivalu u Atlanti. Drugi film 'Putovanje na mjesto nesreće' snimio je na početku sedamdesetih.' Ljubavna pisma s predumišljajem' (1985.), njegov treći film, jedan je od najznačajnijih filmova osamdesetih, a nagrađivana 'Kontesa Dora' (1993.) zasigurno jedno od najvrednijih djela hrvatske kinematografije devedesetih. Niz godina Berković je bio profesor filmskog scenarija i dramaturgije na ADU-u u Zagrebu. Posljednje desetljeće intenzivno se bavio komentiranjem društvene zbilje, te je bio redoviti kolumnist nekoliko novinskih izdanja.