Glumci: Rene Redzepi

Zemlja: Velika Britanija
    Godina: 2015.
    Trajanje: 100'
    Početak prikazivanja: 27. 7. 2017.

Sinopsis

Noma - moja savršena oluja kreativno je putovanje u misli Renéa Redzepija. Kako je uspio revolucionarizirati svijet gastronomije, izmisliti abecedu te rječnik koji je dodao novostvorenom pedigreu nordijske kuhinje, te ustanoviti novi jestivi svijet istovremeno radikalno mijenjajući imidž modernog kuhara? Njegova priča izgleda kao klasična bajka, ružno pače transformiralo se u predivnog labuda koji sada vlada kraljevstvom moderne kuhinje. No, ispod polirane površine, pojavljuju se pukotine starih rana. Godina 2013. bila je najgora u karijeri Renéa Redzepija. Film ga prati dok se pokušava vratiti na vrh, obnavljajući Nomu i ponovno osvajajući titulu najboljeg restorana na svijetu 2014. godine, i to po četvrti put.

Životopis redatelja

Pierre Deschamps suosnivač je kompanije Documentree Films iz Brightona, Velika Britanija. Rođeni Francuz, Dechamps je izgradio svoj imidž radeći na francuskoj televiziji tijekom devedesetih godina kada je kao pomoćnik redatelja radio na više od 1500 televizijskih emisija s područja zabave. Strastveni filmaš, Dechamps ima strast prema pričanju ljudskih priča koje povezuju ljude i zajednicu kako lokalno, tako i globalno, s ciljem da se fokusira na sličnosti među ljudima, a ne različitosti, te na obične likove u neobičnom okruženju.

Dvorana Müller
    27.7. Četvrtak, 21:00
    28.7. Petak, 21:00
    29.7. Subota, 19:05
    31.7. Ponedjeljak, 17:15
    1.8. Utorak, 19:15
    2.8. Srijeda, 18:40
    3.8. Četvrtak, 21:00

Kupi ulaznice

• Slatki snovi 12

Fai bei sogni, romansa/drama

Info

Redatelj: Marco Bellocchio
    Scenarist: Massimo Gramellini, Valia Santella, Edoardo Albinati, Marco Bellocchio
    Producent: Beppe Caschetto, Simone Gattoni
    Produkcijska kuća: IBC Movie, Kavac Film, Rai Cinema
    Direktor fotografije: Daniele Ciprì
    Montaža: Francesca Calvelli
    Glazba: Carlo Crivelli
    Glumci: Bérénice Bejo, Valerio Mastandrea, Fabrizio Gifuni, Guido Caprino, Barbara Ronchi

Zemlja: Italija, Francuska
    Godina: 2016.
    Trajanje: 131'
    Početak prikazivanja: kolovoz 2017.

Sinopsis

Massimo je imao idilično djetinjstvo koje je najradije provodio s voljenom i uvijek radosnom majkom. No, sve se promijenilo kad ju je izgubio sa samo devet godina. Majka je nenadano doživjela srčani infarkt, a Massimo se teško nosio s njezinom smrću te je jedno vrijeme vjerovao da je u Americi i da će se vratiti. Godinama kasnije radi kao uspješan novinar koji ne pokazuje osjećaje. Kad mu i otac premine, vraća se u rodnu kuću koja oživljava njegovu traumatičnu prošlost. Pomoć će mu pružiti suosjećajna liječnica Elisa uz koju se Massimo postupno otvara i suočava s bolnim ranama koje nosi iz djetinjstva...

Nagrade i festivali

BIFEST - Međunarodni filmski festival u Bariju 2017. - nagrada za najbolju sporednu ulogu, najbolja scenografija
    Nagrade David di Donatello 2017. - nominacija za najbolji film i najboljeg redatelja
    Međunarodni filmski festival u Gentu 2016. - nominacija za najbolji film

Životopis redatelja

Marco Bellocchio nagrađivani je talijanski filmski redatelj, rođen 1939. godine. Utjecao je na radikalnu struju talijanske kinematografije sredinom 1960-ih, a prijateljevao je i s velikim Pierom Paolom Pasolinijem. Osvojio je Srebrnog medvjeda na Berlinaleu 1991. s filmom ‘La condanna‘. Godine 2011. na Venecijanskom filmskom festivalu uručen mu je Zlatni lav za životno postignuće.

Dvorana Müller
    3.8. Četvrtak, 18:30
    4.8. Petak, 21:00
    5.8. Subota, 17:10
    6.8. Nedjelja, 20:50
    7.8. Ponedjeljak, 18:30
    8.8. Utorak, 21:00
    9.8. Srijeda, 21:00

Kupi ulaznice

• Putovanje vremenom - put života

Voyage of Time: Life's Journey, dokumentarni/drama

Info

Redatelj: Terrence Malick
    Scenarist: Terrence Malick
    Producent: Brad Pitt
    Produkcijska kuća: Sophisticated Films, Wild Bunch, Plan B Entertainment
    Direktor fotografije: Paul Atkins
    Montaža: Rehman Nizar Ali, Keith Fraase
    Glazba: Ennio Morricone
    Glumci: Cate Blanchett, Jamal Cavil, Maisha Diatta

Zemlja: Francuska, Njemačka, SAD
    Godina: 2016.
    Trajanje: 90'
    Početak prikazivanja: kolovoz 2017.

Sinopsis

Najljepši dokumentarac o svemiru ikad snimljen. “Prošlost, sadašnjost, budućnost. Svjedočite rođenju vremena”, putovanje počinje u trenutku Big Banga pa do današnjeg vremena, a nudi i mali uvid u budućnost svemira. Kroz niz nevjerojatnih scena pokušava dokučiti postanak svemira, a s njim i apstraktnog pojma kao što je vrijeme. Malick je film pripremao punih 40 godina, a naratorica je australska oskarovka Cate Blanchett. Doks je zapravo sastavljen od popratnog materijala za Malickov film Drvo života koji je 2011. godine osvojio Zlatnu palmu na Filmskom festivalu u Cannesu.

Nagrade i festivali

Venecijanski filmski festival 2016. - Future Film Festival Digital Award - Special Mention, Green Drop Award (Terrence Malick); nominacija za Zlatnog lava za najbolji film

Životopis redatelja

Terrence Frederick Malick (30. studenog 1943.) američki je filmski redatelj, scenarist i producent. U karijeri koja se proteže gotovo četiri desetljeća, Malick je režirao (samo) pet filmova, no svejedno se smatra jednim od najvećih filmaša našeg doba. Nevjerojatna estetska poetika i minimalistička simbolika svakog njegova kadra čine ga uistinu posebnim vizionarom. Najbolji primjer svakako je njegovo kapitalno djelo 'Tree of Life' koje između svega ostalog sadrži i poprilično dug segment postanka svemira i života, nešto što se može svrstati među najljepše trenutke svjetske kinematografije.

Malick je za svoje filmske uratke uglavnom dobivao pozitivne kritike, a njegovi filmovi često su proglašavani remek-djelima.Do danas je zaradio tri nominacije za Oscara, i to za filmove 'Tanka crvena linija' i 'Drvo života'. Osvojio je nagradu Zlatni medvjed na 49. Filmskom festivalu u Berlinu za film 'Tanka crvena linija', a 2011. godine na 64. Filmskom festivalu u Cannesu njegov film 'Drvo života' proglašen je najboljim filmom festivala i osvojio Zlatnu palmu.

Velika dvorana
    10.8. Četvrtak, 21:00
    11.8. Petak, 17:15