EN HR
  • Moja sestra mršavica (Kino Bibijada)

    17:00, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Sanna Lenken
    Scenarist: Sanna Lenken
    Producent: Annika Rogell
    Produkcijska kuća: ARTE, Film Väst, Fortune Cookie Filproduktion
    Direktor fotografije: Moritz Schultheiß
    Montaža: Hanna Lejonqvis
    Glumci: Rebecka Josephson, Amy Deasismont, Henrik Norlén, Annika Hallin

    Zemlja: Švedska, Njemačka
    Godina: 2015.
    Trajanje: 95 minuta
    Uzrast: 12+
    Početak prikazivanja: 19.1.2017.

    Sinopsis

    Stella se nalazi na pragu svijeta adolescencije. Kao i većini mlađih sestara diljem svijeta, starija sestra joj je jedan od najvećih uzora. Međutim, Stellina sestra skriva veliku tajnu koja će polako uzdrmati čitavu obitelj: ona, naime, skriva da boluje od poremećaja u prehrani. Moja sestra mršavica topla je i duboka priča o odrastanju, nesigurnostima, ali i o ljubomori, povjerenju, ljubavi i izdaji.

    Nagrade i festivali

    Berlinale 2015 – Kristalni medvjed za najbolji film programa Generation Kplus
    European Film Awards 2015 – nominacija za nagradu mlade publike

    Životopis redatelja

    Sanna Lenken švedska je redateljica i scenaristica. Moja sestra mršavica njezin je prvi dugometražni film, a temom poremećaja u prehrani bavila se i u svom nagrađivanom kratkometražnom filmu Ručajući (orig. Eating Lunch) iz 2013., koji je bio nominiran za nagradu Kristalni medvjed na Berlinaleu iste godine.

    Iz kritika

    Duhovit i suosjećajan.
    Mark Kermode, The Observer

    Iskren i očaravajuć.
    Trevor Johnston, TimeOut

    Dvorana Müller
    28.6. Srijeda, 17:00

  • Nakon ljubavi 12 (3 ljubavne priče)

    18:20, Velika dvorana

    Info

    Redatelj: Joachim Lafosse
    Scenarist: Mazarine Pingeot, Fanny Burdino, Joachim Lafosse, Thomas van Zuylen
    Producent: Sylvie Pialat, Benoit Quainon, Jacques-Henri, Olivier Bronckart
    Produkcijska kuća: Les fims du worso, Versus Production
    Direktor fotografije: Jean-François Hensgens
    Montaža: Yann Dedet
    Glumci: Bérénice Bejo, Cédric Kahn, Jade Soentjens, Margaux Soentjens

    Zemlja: Francuska, Belgija
    Godina: 2016.
    Trajanje: 98 minuta
    Početak prikazivanja: 15. 6. 2017.

    Sinopsis

    Nakon 15 godina ljubavi i zajedničkog života, Marie (Bérénice Bejo) i Boris (Cédric Kahn) odlučuju se razvesti. Obiteljsku kuću u kojoj žive sa svojim dvjema kćerima kupila je Marie, ali cjelokupnu renovaciju platio je Boris. Prisiljeni su nastaviti živjeti zajedno dok je ne prodaju, a bezizlaznost situacije pojačava se nakon što se nikako ne uspijevaju dogovoriti kako će podijeliti zaradu od prodaje. Zarobljeni u mrtvoj točki, sve njihove frustracije, zamjeranja i gnjev počinju se miješati s nostalgijom za minulom ljubavi…

    Nagrade i festivali

    Philadelphia Film Festival 2016 - Velika nagrada žirija
    Cannes Film Festival 2016. - službena selekcija u programu Directors' Fortnight
    Rio de Janeiro Film Festival 2016.
    London Film Festival 2016.
    Taipei Golden Horse Film Festival 2016.
    Torino Film Festival 2016.

    Životopis redatelja

    Joachim Lafosse belgijski je redatelj i scenarist. Diplomirao je na Institutu des Arts de Diffusion (IDA) u Louvain-La-Neuveu. Njegov diplomski rad kratki je film Tribu (2001), koji je prikazan na mnogim festivalima, a osvojio je i nekolicinu nagrada. Njegov prvi dugometržani igrani film Privatno ludilo (2004) osvojio je nagradu FIPRESCI na Međunarodnom filmskom festivalu u Bratislavi. Godine 2006. snima Privatno vlasništvo. Film je prikazan na festivalu u Veneciji, gdje je nominiran za Zlatnog lava, a osvojio je nagradu SIGNIS. 2012. snimio je film Izbezumljenost koji je prikazan na Zagreb Film Festivalu i Human Rights Film Festivalu. Sve svoje filmove potpisuje i kao koscenarist.

    Iz kritika

    “Vrhunski odglumljena, neumoljiva studija atrofiranog ljubavnog odnosa.” - Wendy Ide, The Observer

    “Inteligentan, pun empatije, film koji se ne boji izazivati gledatelja.” – Peter Bradshaw, The Guardian

    “Virtuozno režiran i vješto odglumljen.” – Jordan Mintzer, The Hollywood Reporter

    Velika dvorana
    25.6. Nedjelja, 19:20
    26.6. Ponedjeljak, 20:45
    28.6. Srijeda, 18:20

    Kupi ulaznice

  • Mladi Karl Marx 12

    19:00, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Raoul Peck
    Scenarist: Raoul Peck, Pascal Bonitzer, Pierre Hodgson
    Produkcijska kuća: Agat Films & Cie, Velvet Film, Rohfilm
    Direktor fotografije: Kolja Brandt
    Montaža: Frédérique Broos
    Glumci: August Diehl, Stefan Konarske, Vicky Krieps

    Zemlja: Njemačka, Francuska, Belgija
    Godina: 2017.
    Trajanje: 118'
    Početak prikazivanja: 11. 6. 2017.

    Sinopsis

    Godine 1844. Karl Marx ima 26 godina i živi sa ženom Jenny u pariškom egzilu. Stalno je u dugovima i puši jeftine cigare. Tamo će prvi put upoznati nešto mlađeg Friedricha Engelsa, tvorničareva sina kojeg je u početku ignorirao jer ga je smatrao dendijem. Doduše, ubrzo će ga oduševiti njegova inovativna studija o bijedi engleskog proletarijata. Promatrajući europsku revolucionarnu klimu kao sukob anarhista stare škole koje inkarnira Joseph Proudhon i radikalnih mladoturaka koji su šarali Europom, Peckov komad ne govori o mladom Marxu, već o njegovoj bromansi s Engelsom. To je dakle film koji pokazuje ljude u sukobu oko različitih teorija i pristupa. Film u kojem su Marx i Engels bliži indie rock zvijezdama u cilindrima. Zato nije ni čudo da Peck završava film songom Boba Dylana (šifra: Like a Rolling Stone), praćen pulsirajućim footageom koji promatra socijalne i političke nemire u različitim povijesnim epohama. Zato je njegov komad o ranim Marxovim danima i rađanju Komunističke lige potrebniji no ikad. Iako film najviše pripada njegovu scenaristu Pascalu Bonitzeru, koji je često surađivao s Rivetteom. 

    Nagrade i festivali

    Berlinale 2017.
    Međunarodni filmski festival u Cannesu 2017.
    BAFICI 2017.
    Subversive Film Festival 2017. - igrana konkurencija

    Životopis redatelja

    Raoul Peck (Port-au Prince, 1953.) bivši je ministar kulture Haitija. Trenutno živi na relaciji Berlin – Pariz. Njegov debi L'homme sur les quais bio je prvi karipski film prikazan u konkurenciji Cannesa. Još od Lumumbe pa sve do Ubojstva u Pacotu i najnovijeg Mladog Karla Marxa ostaje vjeran svom artivizmu. To je dokazao i u filmu Ja nisam tvoj crnac, o političkom angažmanu američkog pisca Jamesa Baldwina, nominiranim za Oscara u dokumentarnoj kategoriji.

    Velika dvorana
    26.6. Ponedjeljak, 18:30

    Dvorana Müller
    24.6. Subota, 21:00
    28.6. Srijeda, 19:00

    Kupi ulaznice

  • Kinolektira: Divlji u srcu

    20:30, Velika dvorana

    Info

    Redatelj: David Lynch
    Scenarist: Barry Gifford, David Lynch
    Producent: Steve Golin, Michael Kuhn, Monty Montgomery, Sigurjon Sighvatsson
    Produkcijska kuća: PolyGram Filmed Entertainment, Propaganda Films
    Direktor fotografije: Frederick Elmes
    Montaža: Duwayne Dunham
    Glazba: Angelo Badalamenti
    Glumci: Nicolas Cage, Laura Dern, Willem Dafoe, Crispin Glover, Diane Ladd, Isabella Rossellini, Harry Dean Stanton, John Lurie, Sheryl Lee, Sherilyn Fenn, Grace Zabriskie

    Zemlja: SAD
    Godina: 1990.
    Trajanje: 125'
    Početak prikazivanja: 28. 6. 2017.

    Sinopsis

    Sailor (Nicolas Cage) je mladić koji je upravo odslužio dvije godine zatvora zbog ubojstva iz nehata, a Lula (Laura Dern) djevojka čija je čast spašena tim zločinom iz strasti. Lulina majka razjarena je obnovom njihove veze, pa se Sailor i Lula odlučuju na bijeg iz rodne Sjeverne Karoline, na dugu vožnju kabrioletom bez određenog cilja, prema Zapadu… Tijekom svojeg putovanja američkim Jugom sreću čitav dijapazon živopisnih likova, od tajanstvene Perdite Durango do zastrašujućeg Bobbyja Perua, koji ih čekaju ondje gdje prestaje cesta. Ova bizarna ljubavna priča/film ceste s aluzijama na 'Čarobnjaka iz Oza' i filmove Elvisa Presleyja, svojevrsna je camp verzija 'Romea i Julije'. Prema Lynchu, glavna tema filma je „pronalaženje ljubavi u paklu“, dok je pisac Barry Gifford pun riječi hvale za ovu „veliku mračnu glazbenu komediju“. Adaptaciju Giffordova najpoznatijeg romana odlikuje Lynchev specifičan redateljski stil upečatljiv po nadrealnim elementima i jedinstvenoj, mračnoj atmosferi kombiniranoj s pomno odabranom glazbom. 

    Životopis redatelja

    David Lynch (1946.) redatelj je, scenarist, producent, slikar, prepoznatljiv po nadrealnim elementima i jedinstvenoj, mračnoj atmosferi svojih filmova s pomno odabranom glazbom (uvijek surađuje sa skladateljem Angelom Badalamentijem). Pohađao je razne umjetničke škole, a prije dugometražnog debija filmom Eraserhead (1977) na kojem je radio pet godina i koji je kasnije stekao kultni status, režirao je kratkometražne filmove. Zahvaljujući uspjehu filma Čovjek slon (The Elephant Man, 1980), režira izrazito skupi Dune (1984) koji je doživio neuspjeh kod kritike i publike. Idućim filmom, Plavi baršun (The Blue Velvet, 1986), se iskupljuje, a za Divlji u srcu (Wild at Heart, 1990) dobiva Zlatnu palmu u Cannesu 1990. godine. Potom snima tv seriju Twin Peaks (1990-1991) koja stječe kultni status i po kojoj je i danas najpoznatiji. Za nju snima i pred-nastavak u obliku filma Twin Peaks: Fire Walk with Me (1992) koji se pokazuje potpuno neuspješnim. Uslijedili su Izgubljena cesta (Lost Highway, 1997.), Prava priča (The Straight Story, 1999.), potpuno netipičan film za njegov dotadašnji rad te Mulholland Drive (2001.) i njegov zasad posljednji dugometražni film Inland Empire (2006.).

    Velika dvorana
    28.6. Srijeda, 20:30

    Kupi ulaznice

  • Lude od sreće 12

    21:10, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Paolo Virzi
    Scenarist: Paolo Virzi, Francesca Archibugi
    Producent: Marco Belardi
    Produkcijska kuća: Lotus Productions, Manny Films, Rai Cinema
    Direktor fotografije: Vladan Radovic
    Montaža: Cecilia Zanuso
    Glazba: Carlo Virzì
    Glumci: Valeria Bruni Tedeschi, Micaela Ramazzotti, Valentina Carnelutti

    Zemlja: Italija, Francuska
    Godina: 2016.
    Trajanje: 118'
    Početak prikazivanja: 22. 6. 2017.

    Sinopsis

    Beatrice (Valeria Bruni Tedeschi) samozvana je milijarderka koja živi u svom svijetu mašte i ne prestaje pričati, a Donatella (Micaela Ramazzotti) tetovirana je, introvertna i osjetljiva mlada žena okupirana prošlošću i bolom zbog oduzetog skrbništva nad sinom jedincem. Obje su pacijentice u modernoj, ali izoliranoj psihijatrijskoj klinici u Toskani, gdje se razvija njihovo dirljivo prijateljstvo. Tijekom obrazovnog programa izvan imanja bolnice, ukaže im se prilika za bijeg koja ih vodi u nezaboravni provod i potragu za ljubavlju i srećom u "ludnici na otvorenom", odnosno svijetu mentalno zdravih...

    Nagrade i festivali

    Cannes Film Festival 2016. - Službena selekcija, Director's Fortnight

    Nagrade David di Donatello 2017. - najbolja režija, najbolja glumica (Valeria Bruni Tedeschi), najbolja kostimografija

    Sarasota Film Festival 2017. - nagrada publike za najbolji film

    Sofia International Film Festival 2017. - nagrada publike za najbolji film

    Valladolid International Film Festival - nagrada publike za najbolji film, nagrada za najbolju glumačku ulogu (Valeria Bruni Tedeschi i Micaela Ramazzotti), nagrada žirija za najbolji film

    Životopis redatelja

    Paolo Virzì rođen je u Livornu 1964. Njegova svestranost bila je očita još dok je bio tinejdžer, kad je počeo pisati, režirati i igrati u kazališnim predstavama. Tada je i započeo kreativno partnerstvo s kolegom iz škole Francescom Brunijem, koji će kasnije postati njegov vjerni koscenarist. Redateljski debi ostvario je 1994. filmom La bella vita koji je prikazan na Venecijanskom filmskom festivalu. Njegovi najpoznatiji filmovi su Tvrdo kuhano jaje (1997.) kojim je osvojio Veliku posebnu nagradu žirija u Veneciji, Najljepša (2010.) za koji ga je Europska filmska akademija nominirala za najboljeg redatelja, a za istu nagradu je nominiran i filmom Ljudski kapital (2013.), koji je osvojio nagrade David di Donatello za najbolji film i scenarij.

    Iz kritika

    „Vibrantan i snažan pogled na prijateljstvo, slobodu i tanku granicu između razuma i ludila“ Los Angele Times

    „Velika priča u seksi omotu“ Chicago Reader

    „Sirova senzualnost i melankolična introspekcija. Vrijedno gledanja.“ San Francisco Chronicle

    „Topla, ljudska priča, uz uobičajenu Virzijevu ne samo posvećenost karakterima već i široj društveno-političkoj pozadini“ Hollywood Reporter

    „Rijetko viđen portret individualista koji su izgubili (životni) balans, režijski tretiran s toliko brige i pažnje.“ Daily Telegraph

    Velika dvorana
    24.6. Subota, 20:45
    25.6. Nedjelja, 17:10

    Dvorana Müller
    26.6. Ponedjeljak, 20:30
    28.6. Srijeda, 21:10

    Kupi ulaznice

Prethodni

Izdvojeno