EN HR
  • 9. One Take FIlm Festival

    Kino Europa, 19.10. - 21.10.

    Sinopsis

    Međunarodni festival filmova snimljenih u jednom kadru - One Take Film Festival isključuje, na prvi pogled, gotovo neisključiv dio filma – montažu – i time zabranjuje rez, pretapanja, odtamnjenja/zatamnjenja i ostale oblike montažnih sklopova, čime se stvara prostor za poticajnije filmsko promišljanje i uzbudljivo filmsko djelovanje.

    Vrijeme održavanja

    Velika dvorana
    19.10. - 21.10.

  • Radionica: Obuhvat svijeta u jednom kadru

    10:00, Dvorana Müller

    Međunarodni festival filmova snimljenih u jednom kadru - One Take Film Festival isključuje, na prvi pogled, gotovo neisključiv dio filma – montažu – i time zabranjuje rez, pretapanja, odtamnjenja/zatamnjenja i ostale oblike montažnih sklopova, čime se stvara prostor za poticajnije filmsko promišljanje i uzbudljivo filmsko djelovanje.

    Raspored projekcija

    Dvorana Müller
    20.10. Subota, 10:00
    21.10. Nedjelja, 10:00

  • Dramaturgija jednog kadra

    13:30, Dvorana Müller

    Sinopsis

    U okruglom stolu sudjeluju prof. dr. Nikica Gilić, Martin Jahle, Zvonimir Jurić, Diana Nenadić, a moderator je Hrvoje Pukšec.

    Konzultiramo li Filmski leksikon kadar je "jedinica filmskog izlaganja, dio filma u kojemu se bez ikakvih promatračkih prekida prati prizorno zbivanje“. Filmolog i teoretičar Hrvoje Turković ovu je definiciju dodatno razradio, a iz razrade svakako treba izdvojiti: "Kadar je određen onim što se u njemu vidi, načinom na koji se to vidi, te svojim trajanjem.“ Pojednostavljeno, kadar je cigla u gradnji kuće zvane film. Ipak, kuća se samo s jednom ciglom ne može sagraditi, ali film s jednim kadrom može. Za okrugli stol Dramaturgija jednog kadra ključan je dio definicije "način na kojim se to (viđeno) vidi", odnosno postupci autora kojima će zadržati gledateljevu pažnju, prenijeti vlastitu misao i(li) emociju a sve u tek jednoj jedinoj filmskoj molekuli.

    Promatrati filmaše koji svoj rad vežu uz samo jedan kadar je poput promatranja rada molekularnih biologa. Predani i krajnje precizni oni svaki atom svog projekta moraju nepogrešivo postaviti i tretirati, prostora za manevriranje jednostavno – nema. Ostavimo li lakonski bezobrazno sa strane tehničke aspekte filma gotovo svi potencijalni njegovi problemi izviru iz dramaturgije i scenarija.

    Bez jasno postavljene i ispričane priče glumci ma koliko talentirani nemaju što odigrati, redateljski postupci postaju suvišni ma koliko bili kompetentno korišteni, a slika i zvuk nemaju što oplemeniti, oni tek bilježe. Kada je jedan kadar ono što čini čitav film sva pitanja o tome kako će se on osmisliti i realizirati postaju dramaturška pitanja. I zato o ključnom pitanju filmova u jednom kadru One Take Film Festival organizira ovaj okrugli stol. Filmski autori, kritičari i teoretičari razmotrit će pitanje dramaturgije jednoga kadra – što ona podrazumijeva, koliko je podatna, jesu li asketski okviri u kojima mora biti postavljena blagoslov ili prokletstvo i što iz samo jednoga kadra možemo (i moramo!) naučiti o cijelome filmu.

    Raspored projekcija

    Dvorana Müller
    20.10. Subota, 13:30

  • Konkurencija 1 - One Take Film Festival

    15:00, Dvorana Müller

    Sinopsis

    U sklopu Konkurencije devetog izdanja One Take Film Festivala prikazuju se sljedeći filmovi:

    LAURA

    TEŽAK IZBOR

    NIZ ZEČJU RUPU

    VULKAN - MEDITACIJE 0

    TEHNIČKA STANKA

    Međunarodni festival filmova snimljenih u jednom kadru - One Take Film Festival isključuje, na prvi pogled, gotovo neisključiv dio filma – montažu – i time zabranjuje rez, pretapanja, odtamnjenja/zatamnjenja i ostale oblike montažnih sklopova, čime se stvara prostor za poticajnije filmsko promišljanje i uzbudljivo filmsko djelovanje.

    Raspored projekcija

    Dvorana Müller
    20.10. Subota, 15:00

  • Konkurencija 2 - One Take Film Festival

    16:00, Dvorana Müller

    Sinopsis

    U sklopu Konkurencije devetog izdanja One Take Film Festivala prikazuju se sljedeći filmovi:

    TIŠINA

    KUMOVI

    ODBACIVANJE ULOGA

    ČOKOLADNI VJETAR

    Međunarodni festival filmova snimljenih u jednom kadru - One Take Film Festival isključuje, na prvi pogled, gotovo neisključiv dio filma – montažu – i time zabranjuje rez, pretapanja, odtamnjenja/zatamnjenja i ostale oblike montažnih sklopova, čime se stvara prostor za poticajnije filmsko promišljanje i uzbudljivo filmsko djelovanje.

    Raspored projekcija

    Dvorana Müller
    20.10. Subota, 16:00

  • Igra u četvero

    17:00, Velika dvorana

    Info

    Redatelj: Dean Matthew Ronalds
    Scenarist: Emanuela Galliussi, Dean Matthew Ronalds, Francesco Plazza
    Producent: Emanuela Galliussi, Dean Matthew Ronalds, Francesco Plazza
    Direktor fotografije: Adam D. Ouelette
    Glumci: Tammy Blanchard, Dominic Fumusa, Emanuela Galliussi, Bryan Greenberg

    Zemlja: SAD
    Godina: 2016.
    Trajanje: 76'

    Sinopsis

    Humorna drama koproducenta i redatelja Deana Matthewa Ronaldsa priča je o Tomu i njegovoj supruzi Anni koji u svom stanu dočekuju stare prijatelje Joea i Susan želeći s njima proslaviti Tomovo dobivanje novog posla. Nakon što Anna dozna da je nakon više godina uzaludnih pokušaja napokon ostala trudna, njezin odnos prema Tomu neočekivano će postati arogantnim i napadačkim. Kada stignu Joe i Susan, među svima će se uz čašice pića zapodjenuti isprva ležerni razgovori o životu, uspomenama, strahovima i snovima. A kada svi popiju malo više inhibicije i samokontrole će početi nestajati, razgovori će postati otvoreniji, grublji i ciničniji, a na vidjelo će početi izlaziti tajne i laži koje bi mogle promijeniti živote svih četvero.

    Životopis redatelja

    Producent, glumac, redatelj, montažer i scenarist Dean Matthew Ronalds rođen je 1976. u kalifornijskom gradu Glendaleu. Nakon rada na nizu kratkih filmova koje je potpisivao kao kompletan autor (Bounty, A.W.O.L., Split, Portrait, The Netherbeast of Berm-Tech Industries, Inc., Little Victim) te također kompletnog autorskog angažmana u dramskoj seriji Screen Wars, napisao je scenarij jedne epizode popularnog sitcoma Tylera Perryja Meet the Browns. Godine 2010. realizirao je komediju Here & Now s Juddom Nelsonom i Traci Lords u glavnim ulogama, da bi tijekom proteklih godina režirao dramu Ashley, zapaženu humornu dramu Going Bongo i horor-triler #Screamers. Kao glumac je nastupio u nizu kratkih filmova te u drami Love and Honor Dwighta Brooksa, komediji Star Power Brentona Covingtona, horor-trileru The Graves Briana Pulida, trileru Dirty Little Trick Briana Skiba, u kojem su mu partneri bili Dean Cain i Michael Madsen, te u drami Goodbye Promise Davida Branina. Njegov film #Screamers prikazan je na 34. Torino Film Festivalu, Telluride Horror Show Film Festivalu, Hollywood RIP Film Festivalu i na Studio City Film Festivalu, na kojem je osvojio nagradu za najbolji film.

    Raspored projekcija

    Velika dvorana
    20.10. Subota, 17:00

  • One Take in Space

    17:00, Dvorana Müller

    Sinopsis

    U sklopu programa ONE TAKE IN SPACE prikazuju se sljedeći filmovi francuske autorice Muriel Montini:

    BUDUĆA PROŠLOST

    NOĆ, ZVIJEZDE

    KRALJIICA SRCA

    PRIJE ILI KASNIJE SVI ĆEMO OTPUTOVATI U ITALIJU

    U internetskim biografijama Muriel Montini o toj francuskoj umjetnici moguće je naći samo dva podatka: studirala je film i živi u Parizu. Samozatajna Muriel, čiji filmovi dvadesetak godina obilaze ugledne galerije i kina diljem svijeta, ništa drugo ne otkriva o sebi, jer sve što želi reći nalazi se u njezinim videozapisima. Reklo bi se na prvi pogled da ni to nije tako mnogo, jer osim očiglednog zaobilaženja montažnog reza, njima prevladavaju jedna tema ̶̶ intima, i jedan osjećaj – samoća.

    „Kada sam imala sedam godina, htjela sam napisati priču o drvu izgubljenom u šumi“, pripovijeda tako ženski glas u Budućoj prošlosti (Future anterior, 2007), svojevrsnom autoportretu autorice, koji se kao jeka probija iz mraka kroz zrnati raster slike i klapanje atonalne glazbe. Dok se rečenica ponavlja, a žensko lice okrupnjavajući u nizu stop-fotografija dobiva prepoznatljivije crte, teško je ne prihvatiti sugestiju filma kako je „izgubljeno drvo“ naraslo i sada je tu pred nama; prošlost kao da je uistinu dobila svoj „odrasli“ odraz u budućnosti.

    Desetak godina poslije, Montini još jednom, i opet dokazujući da je manje uvijek više, postavlja zrcalo u jednom kadru u Kraljici srca (2018), no ovaj put između sebe i zaštitničke muze „pjesnika samoće“ Leonarda Cohena. Pojavljujući se u valovima uz sliku koja mijenja brzine u talijanskoj izvedbi Fabrizija De Andrèa, Cohenova Suzanne u majčinski pogled autorice, fiksiran na dvoje njezine djece, upisuje značenja koja ne pripadaju samo jednom trenutku njihove nijeme komunikacije u šumarku uz rijeku, provocirane prisutnošću kamere.

    U sljedećem filmu Noć, zvijezde Montini će se pronaći u rečenicama austrijske spisateljice Ingeborg Bachmann, kako bi neobičnim kontrapunktom slike – noćne gradske vedute i ženskog voice-overa, prilično bezličan život prožela čeznutljivom i poetičnom smrću. I najduži njezin film Prije ili kasnije svi ćemo otputovati u Italiju (2010) sličnim dijalogom svjetova u jednom kadru ̶ onog stvarnog (fizičkog) i onog fikcionalnog (romansiranog filmom), deklarira sumnju autorice u mogućnost intimnog ispunjenja onkraj samoće. Toj sublimacijskoj zadaći poslužila je i zvučna pista posuđena iz Rossellinijeva Putovanja u Italiju (Viaggio in Italia, 1954), dodana dugim vožnjama kamere po crti dodira zemaljskih „predmeta“ i oblačnog nebosklona, sugerirajući dijalogom dvoje otuđenih supružnika – Georga Sandersa i Ingrid Bergman, ono što se „prije ili kasnije“ treba dogoditi svima. U ovom i drugim filmovima Muriel Montini dogodio se i rossellinijevski sraz kretanja i mirovanja, koji njezinim kontemplativnim putovanjima u jednom kadru daje poseban ritam i mekoću.

    Životopis redatelja

    Francuska filmašica Muriel Montini svoje radove potpisuje kao kompletna autorica, a riječ je o umjetnici koja je pohađala studij filma. Živi i radi u Parizu, dok u području sedme umjetnosti kontinuirano stvara od 2000. godine. Tijekom protekla nepuna dva desetljeća filmovi su joj prikazivani na mnogobrojnim prestižnim festivalima u svijetu (Hamburg International Short Film Festival, FID de Marseille, Rencontres Paris–Berlin, European Media Art Festival Osnabrueck, Festival de films underground de Montréal, Anthology Film Archives New York…) te u okviru niza samostalnih i skupnih izložbi u cijenjenim ustanovama diljem svijeta, od Musée du Jeu de Paume u Parizu i BROKEN HILL REGIONAL ART GALLERY u Australiji, preko Anthology Film Archives u New Yorku i Galeria Interdyscyplinarna MCK u Poljskoj do ImagesPassages u Annecyju i Gallery WELTRAUM u sklopu Underdox Festivala u Münchenu. Među nagradama koje je osvojila izdvaja se 3ème prix vidéo expérimentale na 8. Strange Screen Festivalu u Solunu 2009. Trenutačno, kao i uvijek, radi na više različitih i umjetnički međusobno raznorodnih projekata.

    Raspored projekcija

    Dvorana Müller
    20.10. Subota, 17:00

  • One Take in Love

    19:00, Velika dvorana

    Sinopsis

    U sklopu programa ONE TAKE IN LOVE prikazuje se sedam filmova o odnosima i vezama:

    POGREŠKA BOGA EROSA

    PROGRAM AMORE

    BIJEG

    IZRAČUNATI POVRŠINU TROKUTA

    PREKID

    LJUBAV

    DOSJE

    Međunarodni festival filmova snimljenih u jednom kadru - One Take Film Festival isključuje, na prvi pogled, gotovo neisključiv dio filma – montažu – i time zabranjuje rez, pretapanja, odtamnjenja/zatamnjenja i ostale oblike montažnih sklopova, čime se stvara prostor za poticajnije filmsko promišljanje i uzbudljivo filmsko djelovanje.

    Raspored projekcija

    Velika dvorana
    20.10. Subota, 19:00

  • Konkurencija 3 - One Take Film Festival

    19:00, Dvorana Müller

    Sinopsis

    U sklopu Konkurencije devetog izdanja One Take Film Festivala prikazuju se sljedeći filmovi:

    JEDAN KADAR

    SANTA TERESA

    PLJAČKA

    PUNA GLAVA RADOSTI

    Međunarodni festival filmova snimljenih u jednom kadru - One Take Film Festival isključuje, na prvi pogled, gotovo neisključiv dio filma – montažu – i time zabranjuje rez, pretapanja, odtamnjenja/zatamnjenja i ostale oblike montažnih sklopova, čime se stvara prostor za poticajnije filmsko promišljanje i uzbudljivo filmsko djelovanje.

    Raspored projekcija

    Dvorana Müller
    20.10. Subota, 19:00

  • Invazija

    20:00, Velika dvorana

    Info

    Redatelj: Shahram Mokri
    Scenarist: Shahram Mokri, Nasim Ahmadpour
    Producent: Sepehr Seifi
    Direktor fotografije: Alireza Barazandeh
    Glumci: Abed Abest, Babak Karimi, Elaheh Bakhshi, Behzad Dorani, Mohammad Sareban

    Zemlja: Iran
    Godina: 2017.
    Trajanje: 102'

    Sinopsis

    U prostorijama stadiona na kojem jedan muškarac s neobičnim tetovažama prati sportsku manifestaciju dogodilo se ubojstvo, a policija ubrzo pronalazi osumnjičenog za njegovo počinjenje. Pred trojicom policajaca težak je zadatak rekonstrukcije zločina i pronalaženja dokaza o krivnji osumnjičenog, a to će se pokazati znatno složenijim no što se isprva čini. Ne samo što prijatelji žrtve ne žele surađivati s njima, nego i ubojica sa svojim ortacima istragu planira iskoristiti za izvršenje još jednog ubojstva. Njihova nova meta je sestra blizanka ubijenog, za koju se tvrdi da je – vampirica. Sve će se dodatno zakomplicirati kada i za kriminalce i za policajce zbivanja krenu neočekivanim tijekom odigravajući se na bizarne načine, ponekad i s ponavljanjima.

    Životopis redatelja

    Iranac Shahram Mokri rođen je 1977. u gradu Marandu, a film je diplomirao na Soureh Collegeu u Teheranu. Radom se na filmu intenzivno počeo baviti 2000., a osim na više od dvadeset kratkih i dokumentarnih filmova, kao montažer, scenarist i redatelj surađivao je na osam televizijskih drama i dvije TV-serije. Kratki su mu filmovi donijeli priznanja u nacionalnim i međunarodnim okvirima. Godine 2009. režirao je svoj dugometražni prvijenac Ashkan, angoshtar-e motebarek va dastan-haye digar koji je premijeru doživio na Međunarodnom filmskom festivalu u Busanu. Njegov drugi dugometražni film Mahi va gorbeh prikazan je na prošlom One Take Film Festivalu, dok je Hojoom njegov treći dugometražni redateljski projekt.

    Raspored projekcija

    Velika dvorana
    20.10. Subota, 20:00

  • Predstavljamo Sveučilište u Hildesheimu

    20:00, Dvorana Müller

    Sinopsis

    Svake druge godine njemačko Sveučilište u Hildesheimu, slikovitom gradu u Donjoj Saskoj poznatom po dvije vjerske građevine upisane u UNESCO-ovu Svjetsku baštinu (Katedrala Svete Djevice Marije i Crkva Svetog Mihovila), tijekom ljeta provodi poseban program za svoje studente.

    Onima koji pohađaju kulturalne studije pruža se prilika sudjelovanja na trotjednim predavanjima i radionicama u različitim područjima umjetnosti, od rada na kazališnim predstavama, slikanja i fotografiranja, preko priprema i održavanja koncerata te teorijskog i praktičnog usavršavanja u mnogobrojnim područjima, do priprema i realizacija filmskih projekata. U fokusu kulturalnih studija Sveučilišta u Hildesheimu upravo je ostvarivanje što bolje povezanosti i međudjelovanja teorije i prakse u svim segmentima. Kao organizator filmskog segmenta ljetnog programa na mjestu u međuvremenu umirovljenog profesora ove se godine prvi put okušao profesor Martin Jehle, nekadašnji student i doktorand na Hildesheimu te filmski autor čija su djela prikazivana na ranijim izdanjima One Take Film Festivala.

    Martin Jehle rođen je 1983., a sedmom se umjetnošću bavi kao redatelj, scenarist i montažer u okrilju tvrtke Anachrom Filmproduktion. Aktivan je i kao predavač na području filma, osobito iz filmske estetike i prakse, a kao autora intrigiraju ga dugi filmski kadrovi i filmovi snimljeni u jednom kadru, te je na tu temu napisao i doktorat. Sudjelujući u radu ljetnog programa na Sveučilištu u Hildesheimu, Martin Jehle je sa skupinom od petnaest studenata i u suradnji s profesoricom Stefanie Diekmann u potpuno opremljenom filmskom studiju razvijao filmske projekte, a središnja ovogodišnja tema bila je – 1968. kao politički, društveno i kulturno jedna od najvažnijih godina 20. stoljeća. Polaznici su dobili zadatak posebno se usredotočiti na estetske i možebitne političke implikacije korištenja dugih kadrova u filmu i tijekom proteklih pola stoljeća i danas, budući da je 1968. bila prijelomna godina u prevladavanju mnogobrojnih, ne samo političkih ograničenja, te presudna za liberalizaciju duha. Neki polaznici osobito su se istaknuli u promišljanju i analizi estetike dugog kadra, uz esencijalno zadržavanje motiva međusobne suradnje.

    U sklopu programa prikazuju se sljedeći studentski filmovi:

    ODISEJA

    SVE ŠTO SI VIDIO...

    GOLUB PISMONOŠA

    LOM VALOVA

    Međunarodni festival filmova snimljenih u jednom kadru - One Take Film Festival isključuje, na prvi pogled, gotovo neisključiv dio filma – montažu – i time zabranjuje rez, pretapanja, odtamnjenja/zatamnjenja i ostale oblike montažnih sklopova, čime se stvara prostor za poticajnije filmsko promišljanje i uzbudljivo filmsko djelovanje.

    Raspored projekcija

    Dvorana Müller
    20.10. Subota, 20:00

  • Almost One

    21:00, Dvorana Müller

    Sinopsis

    U programu Almost One prikazuju se filmovi koji nisu u potpunosti snimljeni u jednom kadru, već imaju pokoju montažnu sponu.

    STALAK

    JA SAM AZRIEL

    REKVIJEM

    SLJEDEĆA POSTAJA GLAVNA ULICA

    GOST

    MAJKA

    Međunarodni festival filmova snimljenih u jednom kadru - One Take Film Festival isključuje, na prvi pogled, gotovo neisključiv dio filma – montažu – i time zabranjuje rez, pretapanja, odtamnjenja/zatamnjenja i ostale oblike montažnih sklopova, čime se stvara prostor za poticajnije filmsko promišljanje i uzbudljivo filmsko djelovanje.

    Raspored projekcija

    Dvorana Müller
    20.10. Subota, 21:00

  • Tisuću puta laku noć

    22:00, Velika dvorana

    Info

    Redatelj: Erik Poppe
    Scenarist: Erik Poppe, Harald Rosenløw-Eeg, Jan Trygve Røyneland, Kirsten Sheridan
    Producent: Finn Gjerdrum, Stein B. Kvae
    Direktor fotografije: John Christian Rosenlund
    Glumci: Juliette Binoche, Nikolaj Coster-Waldau, Lauryn Canny

    Zemlja: Norveška, Irska, Švedska
    Godina: 2013.
    Trajanje: 117'

    Sinopsis

    Sredovječna Rebecca izuzetno je uspješna i cijenjena ratna fotoreporterka kojoj suprug Marcus kaže da on i njihove kćeri zbog njezina opasnog posla i stalnog izbivanja iz kuće više ne mogu i ne žele živjeti u neizvjesnosti. Kada Marcus od nje zatraži da izabere između obitelji i karijere, Rebecca mu obeća da više neće odlaziti u ratne zone. Međutim, i sama je svjesna da će se teško prilagoditi mirnoj i „normalnoj” svakodnevici, osobito kada dobije ponudu napraviti reportažu o izbjegličkom logoru u Keniji. Logor se nalazi u navodno sasvim sigurnom području pa Rebecca pristane da s njom na put krene i njihova kći Steph... Film je 2014. osvojio najprestižniju norvešku filmsku nagradu Amanda u kategorijama najboljeg filma, fotografije i glazbe, na Chicago International Film Festivalu 2013. ovjenčan je priznanjem Founder´s Award za najbolji film, a iste je godine na Montréal World Film Festivalu osvojio Posebnu Veliku nagradu žirija te Nagradu Ekumenskog žirija.

    Životopis redatelja

    Erik Poppe norveški je redatelj, producent, snimatelj i scenarist Erik Poppe rođen je u Oslu 1960., a isprva je nekoliko godina radio kao novinski fotoreporter za što je osvojio više prestižnih nagrada. Nakon što je diplomirao na Umjetničkoj akademiji u Stockholmu (Stockholms konstnärliga högskola), prva iskustva rada na filmu stekao je radeći kao snimatelj na igranim filmovima. Godine 1998. režirao je svoj prvi film, kriminalističku dramu Schpaaa prikazanu u programu Panorama Međunarodnog filmskog festivala u Berlinu. Taj je film ujedno i prvi dio njegove hvaljene i nagrađivane trilogije, tzv. Trilogije o Oslu koju zaokružuju egzistencijalna drama Hawaii, Oslo i glazbena drama DeUsynlige. Godine 2016. realizirao je biografsku ratnu dramu Kongens nei, norveškog kandidata za Oscara 2017. ovjenčanog s osam nacionalnih filmskih nagrada Amanda. Film je također prikazan u programu Panorama na Berlinaleu te iste godine s uspjehom na Edinburgh International Film Festivalu i Seattle International Film Festivalu. Erik Poppe predstavlja se na ovogodišnjem One Take Film Festivalu u Zagrebu trima ostvarenjima. To su: Havaji, Oslo, Tisuću puta laku noć i Utøya 22. srpnja.

    Popratni program ERIK POPPE... LOADING u sklopu One Take Film Festivala

    Raspored projekcija

    Velika dvorana
    20.10. Subota, 22:00

  • Svadba

    22:00, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Thane Economou
    Scenarist: Thane Economou
    Producent: Matthew Patrick Braun, Alex Engemann, David Franklin, Lauren Harper, Ryan Hawkins, Anthony Hays, William Kamp III, James Lentzsch
    Direktor fotografije: William Kamp III
    Glumci: Blake Lee, Allison Paige, Meg Cionni, Joel Johnstone, Moses Storm

    Zemlja: SAD
    Godina: 2016.
    Trajanje: 112'

    Sinopsis

    Romantična ansambl komedija scenarista i redatelja Thanea Economoua priča je o zbivanjima tijekom vjenčanja mladog Paula i njegove voljene Margene. Na svadbu stižu stari prijatelji mladenaca, od Jima kojega je nedavno ostavila djevojka i koji će na zabavi ponovno vidjeti svoju srednjoškolsku ljubav Alex, preko mladenkine kume Grete koju će iz stroja izbaciti pretjerana uporaba Xanaxa, do Paulova ne baš inteligentnog brata i vjenčanog kuma Colta, pomalo neurotične Bethanie te laganju sklonog Skylera. Dok zbivanja na svadbi sve više izmiču nadzoru, što pokušavaju spriječiti Jim i Alex, Jim žali što Paul nije njega umjesto Colta izabrao za kuma te shvaća da je još uvijek zaljubljen u Alex. Skyler se već pomalo gubi u uvijek novim i drugačijim pričama, a Bethanie mašta upravo o njemu jer ga smatra savršenim muškarcem – za sebe.

    Životopis redatelja

    Thane Economou je scenarist, redatelj, producent i povremeno glumac koji živi i radi u Los Angelesu. Kao scenarist i redatelj dosad je potpisao pet kratkih filmova dominantno humorno-romantičnog predznaka (The Roommate from Hell, Quentin and Lisa… at the Grocery Store, The Halloween Costume, The Great Break-Up Contest, First Date from Hell), kratki dokumentarac A Subtle Variation i zapaženu humorističnu seriju School and Board. Kao producent osim vlastitih projekata producira i kratkometražne naslove svog prijatelja Briana Williama Pachingera, a kao glumac je osim u svom filmu The Roommate from Hell nastupio i u horor-komediji The Horror of Barnes Folly Jonathana Racha. Romantična ansambl komedija The Wedding Party njegov je dugometražni prvijenac u kojem je objedinio i intenzivirao svoje dotadašnje interese za romantičnu tematiku sagledanu iz humorno-empatičnih perspektiva, fokusirajući se na samu ceremoniju svadbenog slavlja, karaktere njegovih sudionika i različite nezgode koje se mogu dogoditi.

    Raspored projekcija

    Dvorana Müller
    20.10. Subota, 22:00

Sljedeći
Prethodni

Izdvojeno