EN HR
  • Moj prvi odlazak u kino 3

    11:00, Velika dvorana

    Info

    Trajanje: 50'
    Uzrast: 3+

    Sinopsis

    Blok animiranih filmova namijenjen je djeci predškolske dobi koji se prvi put susreću s pokretnim slikama na velikom platnu. Uz zajedničko gledanje i uživanje u čaroliji filmske projekcije, mališani će sudjelovati i u izrađivanju filmskih diplomica koje će ih podsjećati na njihovo prvo festivalsko filmsko iskustvo!

    POPIS FILMOVA:

    ČEPKO, r. Ty Primosch, SAD, 2017., 6'

    Usamljeni vadičep bori se s tvrdoglavom staklenom bocom kako bi oslobodio sedam tajanstvenih svjetlećih buba.

    KAO SVI DRUGI, r. Rafa Cano Méndez, Daniel Martínez Lara, Španjolska, 2015., 8'

    Copi je zabrinut za svojeg sina Pastea kojeg više zanimaju crteži i boje, nego brojke i slova. Copi pokušava nametnuti ozbiljnost, no po koju cijenu? Priča o društvu u kojem red, rad i disciplina sputavaju kreativnost i maštu.

    KOYAA: RASPLESANE ČARAPE I TVRDOGLAVE NALJEPNICE, r. Kolja Saksida, Slovenija, 2017., 2 x 3'

    Koyaa je lutak koji stanuje visoko iznad oblaka, na brdovitoj litici. Inače mirne dane remete mu razigrani svakodnevni predmeti koji neočekivano ožive. Da bi zadržao uzde u svojim rukama, Koyaa svaki put iznova mora na kreativan način riješiti probleme koje izazovu nestašni predmeti. Gledamo dvije epizode animiranog serijala Koyaa u kojima Koyaa muku muči s tvrdoglavim naljepnicama i rasplesanim čarapama.

    LAMPE PLEŠU TANGO, r. Joaquin Braga, Argentina, 2017., 8'

    Priča o dvije ulične lampe koje plešu tango pod mjesečinom. Ulice El Caminita u Buenos Airesu oživljavaju čaroliju i strast tanga, dok lampe izvode Piazzollino remek-djelo Fuga y misterio.

    NOVA IGRAČKA, r. Rogério Boechat, Brazil, 2017., 6'

    Jednog dosadnog dana mama pokloni bebi plišanog medvjedića. Nova igračka postaje njegov najbolji prijatelj. No s vremenom mu dosadi. Tužno hoda s njom okolo, sve dok ga sudbina ne iznenadi.

    OBLAK I KIT, r. Aljona Tomilova, Rusija, 2016., 3'

    Dirljiva priča o prijateljstvu malenog Oblaka i velikog Kita.

    PAUKOVA MREŽA, r. Natalija Černiševa, Rusija, 2016., 4'

    Žena i pauk postupno prevladavaju početne razmirice i postaju prijatelji koji si uzajamno pomažu, a dijele i strast za pletenjem!

    POPLAVA, r. Dimitar Velev, Bugarska, 2017., 8'

    Zlatna ribica nije jedini kućni ljubimac kojeg Stela posjeduje. Međutim, drugi se pojavljuju samo kada kuća poplavi.

    Velika dvorana
    18.2. Nedjelja, 11:00

    Dvorana Müller
    18.2. Nedjelja, 11:00

  • Moj prvi odlazak u kino 3

    11:00, Dvorana Müller

    Info

    Trajanje: 50'
    Uzrast: 3+

    Sinopsis

    Blok animiranih filmova namijenjen je djeci predškolske dobi koji se prvi put susreću s pokretnim slikama na velikom platnu. Uz zajedničko gledanje i uživanje u čaroliji filmske projekcije, mališani će sudjelovati i u izrađivanju filmskih diplomica koje će ih podsjećati na njihovo prvo festivalsko filmsko iskustvo!

    POPIS FILMOVA:

    ČEPKO, r. Ty Primosch, SAD, 2017., 6'

    Usamljeni vadičep bori se s tvrdoglavom staklenom bocom kako bi oslobodio sedam tajanstvenih svjetlećih buba.

    KAO SVI DRUGI, r. Rafa Cano Méndez, Daniel Martínez Lara, Španjolska, 2015., 8'

    Copi je zabrinut za svojeg sina Pastea kojeg više zanimaju crteži i boje, nego brojke i slova. Copi pokušava nametnuti ozbiljnost, no po koju cijenu? Priča o društvu u kojem red, rad i disciplina sputavaju kreativnost i maštu.

    KOYAA: RASPLESANE ČARAPE I TVRDOGLAVE NALJEPNICE, r. Kolja Saksida, Slovenija, 2017., 2 x 3'

    Koyaa je lutak koji stanuje visoko iznad oblaka, na brdovitoj litici. Inače mirne dane remete mu razigrani svakodnevni predmeti koji neočekivano ožive. Da bi zadržao uzde u svojim rukama, Koyaa svaki put iznova mora na kreativan način riješiti probleme koje izazovu nestašni predmeti. Gledamo dvije epizode animiranog serijala Koyaa u kojima Koyaa muku muči s tvrdoglavim naljepnicama i rasplesanim čarapama.

    LAMPE PLEŠU TANGO, r. Joaquin Braga, Argentina, 2017., 8'

    Priča o dvije ulične lampe koje plešu tango pod mjesečinom. Ulice El Caminita u Buenos Airesu oživljavaju čaroliju i strast tanga, dok lampe izvode Piazzollino remek-djelo Fuga y misterio.

    NOVA IGRAČKA, r. Rogério Boechat, Brazil, 2017., 6'

    Jednog dosadnog dana mama pokloni bebi plišanog medvjedića. Nova igračka postaje njegov najbolji prijatelj. No s vremenom mu dosadi. Tužno hoda s njom okolo, sve dok ga sudbina ne iznenadi.

    OBLAK I KIT, r. Aljona Tomilova, Rusija, 2016., 3'

    Dirljiva priča o prijateljstvu malenog Oblaka i velikog Kita.

    PAUKOVA MREŽA, r. Natalija Černiševa, Rusija, 2016., 4'

    Žena i pauk postupno prevladavaju početne razmirice i postaju prijatelji koji si uzajamno pomažu, a dijele i strast za pletenjem!

    POPLAVA, r. Dimitar Velev, Bugarska, 2017., 8'

    Zlatna ribica nije jedini kućni ljubimac kojeg Stela posjeduje. Međutim, drugi se pojavljuju samo kada kuća poplavi.

    Velika dvorana
    18.2. Nedjelja, 11:00

    Dvorana Müller
    18.2. Nedjelja, 11:00

  • Moj ujak

    15:00, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Jacques Tati
    Scenarist: Jacques Lagrange, Jean L'Hôte, Jacques Tati
    Producent: Jacques Tati
    Produkcijska kuća: Gaumont
    Direktor fotografije: Jean Bourgoin
    Montaža: Suzanne Baron
    Glumci: Jacques Tati, Jean-Pierre Zola, Adrienne Servantie

    Zemlja: Francuska, Italija
    Godina: 1958.
    Trajanje: 117'
    Uzrast: 10+

    Sinopsis

    Gospodin Hulot povremeno posjećuje sestru i njezina supruga u njihovoj ultramodernoj geometrijskoj vili Arpel opremljenoj najsuvremenijim tehnološkim napravama. Sve u vili savršeno je funkcionalno, osim kad im u posjet dođe Hulot. Na veliki užas svojih uspješnih i bogatih roditelja, Hulotov 9-godišnji nećak u ujaku vidi životni uzor. Ovo zabavno svevremensko ostvarenje o modernoj opsjednutosti tehnološkim napretkom nauštrb jednostavnih životnih radosti, osvojilo je Oscara za najbolji film na stranom jeziku i do danas je najpoznatije Tatijevo ostvarenje prije svega zbog svog specifičnog humora i upućivanja na djecu i ekscentrike kao jedine sposobne da neopterećeno uživaju u životnim radostima.

    Moj ujak prikazujemo u sklopu programa Klasici s gostima. Film će predstaviti glumac Moamer Kasumović.  

    Nagrade i festivali

    Dodjela Oscara 1959 – nagrada za najbolji film na stranom jeziku
    Cannes Film Festival 1958 – posebna nagrada žirija; nominacija za Zlatnu palmu

    Životopis redatelja

    Jacques Tati kultni je francuski komičar, glumac i redatelj. Na početku karijere nastupa kao pantomimičar u kabaretima. Godine 1948. realizira svoj prvi cjelovečernji film Praznični dan. Starije generacije sigurno ga pamte po njegovom nezaboravnom liku gospodina Hulota, uvijek odjevenog u kišni ogrtač s neizbježnim kišobranom i lulom. Ostali poznati filmovi su mu: Vrijeme igre (1968.), Parada (1970.) i Prometna gužva (1971.).

    Dvorana Müller
    18.2. Nedjelja, 15:00

  • Pobjednički film

    17:30, Velika dvorana

    Sinopsis

    Projekcija pobjedničkog filma 3. KinoKino Međunarodnog filmskog festivala za djecu:

    Oči u Oči, r. Joachim Dollhopf, Evi Goldbrunner, Njemačka, 2016., 100'

    Velika dvorana
    18.2. Nedjelja, 17:30

  • Projekt Florida 12

    18:30, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Sean Baker
    Scenarist: Sean Baker, Chris Bergoch
    Produkcijska kuća: Cre Film, Freestyle Picture Company, June Pictures, Sweet Tomato Films
    Direktor fotografije: Alexis Zabe
    Montaža: Sean Baker
    Glumci: Brooklynn Prince, Bria Vinaite, Willem Dafoe

    Zemlja: SAD
    Godina: 2017.
    Trajanje: 101'
    Početak prikazivanja: 25. 1. 2018.

    Sinopsis

    Počeli su ljetni praznici. Mala Moonee i njezini prijatelji Scooty i Dicky dane provode bez nadzora odraslih u igri čija se pravila mijenjaju kako im se prohtije. Moonee sa svojom bandom uživa na ljetnom suncu dok njezina majka Halley pokušava spojiti kraj s krajem, pronaći novi izvor zarade, skupiti siću koja će za još tjedan dana produljiti njihov boravak u Magičnom dvorcu, motelu okrečenom ljubičastom bojom u kojem odsjedaju putnici koji su htjeli u obližnji Disneyland, ali su greškom završili u toj nedođiji. No, Moonee na svijet gleda drugačijim očima, i njezin dom svaki dan opravda svoje ime.

    U najvećem dijelu filma čudnu floridsku suburbiju gledamo očima djeteta. Kamera je pritom redovito u razini dječjeg pogleda. Bez obzira na to, odrasli se nikad ne doimaju kao nadmoćni, banda osnovnoškolaca suvereno vlada tim magičnim svijetom. Sean Baker stvara i postupno pojačava osjećaj nelagode, napetosti i, konačno, frustracije, jer bismo se, sukladno kodovima klasičnog fabularnog stila, trebali identificirati s djetetom kroz čiju vizuru gledamo, a to nam sustavno ne uspijeva jer drugačije razumijemo ono što vidimo. Iskustvo djeteta koje gleda i iskustvo nas, koji smo pozvani da gledamo s njom, ne mogu biti ista. Mi istodobno vidimo i manje i više od nje. S jedne strane, naš je pogled osiromašen, ne vidimo fantazije kojima je protkan magični svijet djetinjstva. S druge strane, mi vidimo bijedu koje Moonee nije svjesna, znamo da bi ta djevojčica već sutra mogla ostati bez krova nad glavom, ne možemo je ne vidjeti nego kao žrtvu krize tržišta nekretnina. S Moonee živimo jedno ljeto, a najveća tragedija je u tome što svako ljeto dođe kraju. Ona prvu lekciju neće naučiti u školi. Morat će naglo odrasti: na putu je da se po prvi put simbolički identificira s nama i vidi samu sebe onako kako je mi vidimo.

    Sean Baker s ovim je filmom, kao i Andrea Arnold s American Honey, upotrijebio većinom naturščike da snimi studiju koja bi mogla proći kao etnografija ekonomskog naličja američkih fantazija: u slučaju Arnold to je supkultura “Mag Crew” kao pervertirani oblik kontrakulture, a kod Bakera to je Kissimmiee kao neprepoznatljivi, žalosni prežitak Disneyjeve urbanističke vizije. Naime, nacrt Walta Disneyja uključivao je puno više od tematskog parka. Supstanca njegove vizije na koji se referira naslov Bakerova filma bio je radnički grad koji je trebao nastati u blizini onog što je danas Disneyland. On je trebao biti korektiv svih zala koje je Disney zamjetio u Los Angelesu – gradu bez jasnog centra, s premalo pješačkih zona i previše automobila. Njegova ideja bila je izgraditi grad u obliku koncentričnih krugova u čijem bi centru bio moderan hotel okružen poslovnom zonom. Taj hotel trebao je okruživati zeleni pojas sa školama i zgradama za izvannastavne aktivnosti, a njega rijetko naseljena predragađa, dok bi onkraj njih bili smješteni industrijski parkovi. Hotel u središtu urbanističke vizure završio je kao zadnje utočište proletarijata koji bi bilo kada mogao završiti bez krova nad glavom, bilo gdje. (Ante Jerić)

    Nagrade i festivali

    nominacija za najbolji strani film, British Independent Film Awards 2017.; nagrada kritičara, Hamburg Film Festival 2017., službena selekcija Directors Fortnight Cannes Film Festival 2017.; službena selekcija Toronto Film festival 2017.; službena selekcija Zurich Film Festival 2017.; službena selekcija New York Film Festival 2017.; službena selekcija London Film Festival 2017.; službena selekcija Busan Film Festival 2017.; službena selekcija Vienna Film Festival 2017; službena selekcija Human Rights Film Festival 20017.

    Oscari 2018. - Nominacija za najbolju mušku sporednu ulogu (Willem Dafoe)

    Dvorana Müller
    18.2. Nedjelja, 18:30
    22.2. Četvrtak, 17:10
    24.2. Subota, 21:05
    28.2. Srijeda, 17:00

  • Lady Bird 15

    20:00, Velika dvorana

    Info

    Redatelj: Greta Gerwig
    Scenarist: Greta Gerwig
    Producent: Eli Bush, Evelyn O'Neill, Scott Rudin
    Produkcijska kuća: Scott Rudin Productions, Entertainment 360, IAC Films
    Direktor fotografije: Sam Levy
    Montaža: Nick Houy
    Glazba: Jon Brion
    Glumci: Saoirse Ronan, Timothée Chalamet, Odeya Rush

    Zemlja: SAD
    Godina: 2017.
    Trajanje: 94'
    Početak prikazivanja: 15. 2. 2018.

    Sinopsis

    Lady Bird donosi priču o maturantici Christine MacPherson (Saoirse Ronan) koja s majkom Marion (Laurie Metcalf) živi u Sacramentu. Njihov je odnos turbulentan, dinamičan i prvenstveno kompliciran. Radnja se odvija u školskoj godini 2002./2003. i okidač filma jest kada Christine odluči da je zovu novim imenom – Lady Bird. Christine "Lady Bird" MacPherson umjetnički je nastrojana autsajderica koja čezne za pustolovinom izvan katoličke srednje škole. Pratimo kako se prvi put zaljubljuje, sudjeluje u kazališnoj predstavi i, najvažnije, odlučuje koji će koledž upisati. Debitantski film glumice Grete Gerwig najbolje je ocijenjen film svih vremena na Rotten Tomatoes, a mnogi kritičari proglašavaju ga feelgood komedijom sezone i jednim od najboljih filmova o odrastanju ikad snimljenim. 

    Nagrade i festivali

    Zlatni globus 2018. - nagrada za najbolji film (mjuzikl ili komedija) i glavnu žensku ulogu (Saoirse Ronan), nominacija za scenarij i sporednu žensku ulogu (Laurie Metcalf)
    Oscari 2018. - nominacija za najbolji film, najbolju glavnu žensku ulogu (Saoirse Ronan), najbolju sporednu žensku ulogu (Laurie Metcalf), režiju i originalni scenarij

    Velika dvorana
    18.2. Nedjelja, 20:00
    19.2. Ponedjeljak, 17:00
    20.2. Utorak, 19:15
    21.2. Srijeda, 17:00
    22.2. Četvrtak, 21:20
    23.2. Petak, 17:00
    24.2. Subota, 21:15
    25.2. Nedjelja, 19:10
    26.2. Ponedjeljak, 19:10
    27.2. Utorak, 17:00
    28.2. Srijeda, 19:15

    Kupi ulaznice

  • Kvadrat 15

    20:35, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Ruben Östlund
    Scenarist: Ruben Östlund
    Producent: Erik Hemmendorff, Philippe Bober
    Produkcijska kuća: Plattform Produktion, Essential Films, Parisienne, Coproduction Office
    Direktor fotografije: Fredrik Wenzel
    Montaža: Ruben Östlund, Jacob Secher Schulsinger
    Glumci: Claes Bang, Elisabeth Moss, Dominic West, Terry Notary, Christopher Læssø

    Zemlja: Švedska, Njemačka, Francuska, Danska
    Godina: 2017.
    Trajanje: 151'
    Početak prikazivanja: 14. 12. 2017.

    Sinopsis

    Christian je ugledni kustos u muzeju suvremene umjetnosti čiji se život okrene naglavačke kada mu nasred ulice ukradu mobitel i novčanik. Nakon što putem aplikacije locira mobitel odluči ostaviti gnjevno pismo u poštanskim sandučićima svih potencijalnih lopova. Suluda gesta pretvori se u noćnu moru kad Christian dobije neočekivani odgovor na svoje pismo. Paralelno Christian priprema svoju sljedeću veliku izložbu, 'Kvadrat', instalaciju koja poziva prolaznike na altruizam. No uskoro će saznati kako nije lako živjeti prema vlastitim idealima. PR agencija koja radi za muzej pokreće kontroverznu medijsku kampanju koja će izazvati burne reakcije javnosti i dovesti našeg junaka u egzistencijalnu krizu.

    Žestoka satira umjetničkog miljea bavi se rastućim trendom egocentrične individualnosti i gubitkom zajedništva u društvu medijske mašinerije i spektakla. Švedski redatelj Ruben Östlund stvorio je nevjerojatno zabavan, ali istovremeno moćan i uznemirujuć film koji ispituje granice političke korektnosti, umjetničke slobode i slobode govora. Apstraktna umjetnička instalacija koja bi trebala predstavljati socijalnu utopiju postaje paradigma kukavičluka ovog svijeta, i Östlund se ruga njegovom licemjerju ne propuštajući nijedan detalj, uz zaprepašćujuću inteligenciju i nevjerojatan humor. 

    Nagrade i festivali

    Cannes Film Festival 2017. - Zlatna palma, Nagrada Vulcain
    30. Europske filmske nagrade - najbolji film, komedija, režija, scenarij, glumac (Claes Bang) i scenografija
    Zlatni globus - nominacija za najbolji strani film

    Životopis redatelja

    Ruben Östlund (Styrsö, Švedska, 1974.) studirao je na Sveučilištu u Göteborgu. Ondje je upoznao Erika Hemmendorffa, s kojim je osnovao Platform Produktion. Nakon prvijenca 'The Guitar Mongoloid' (2005.) snimio je 'Protiv svoje volje' (2008.), koji je prikazan u kanskom programu Un certain regard, a kasnije i u Motovunu. Njegov treći film, 'Igra' (2011.), imao je sličan festivalski put: Quinzaine des Réalisateurs u Cannesu pa, između ostalog, natjecateljski program u Motovunu. Četvrti igrani film, proslavljeni 'Turist', osvojio je nagradu u programu Un certain regard i nominiran je za Oscara. Za kratkometražni film 'Incident by a Bank' Östlund je dobio 2010. godine Zlatnog medvjeda na Berlinaleu.

    Velika dvorana
    24.2. Subota, 16:15
    27.2. Utorak, 21:00

    Dvorana Müller
    18.2. Nedjelja, 20:35
    21.2. Srijeda, 18:35
    23.2. Petak, 18:00

    Kupi ulaznice

Sljedeći
Prethodni

Izdvojeno