EN HR
  • Duboki rezovi

    19:15, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Dubravka Turić, Filip Mojzeš, Filip Peruzović
    Scenarist: Jelena Paljan, Ksenija Kušec, Ivan Turković-Krnjak
    Producent: Dijana Mlađenović
    Produkcijska kuća: Kinematograf
    Direktor fotografije: Radislav Jovanov Gonzo, Luka Matić, Dubravka Kurobasa
    Montaža: Dubravka Turić, Andrija Gvozdić Michl, Iva Ivan
    Glazba: Jurica Neven Ferina, Pavao Miholjević
    Glumci: Lana Barić, Roko Glavina, Milivoj Beader, Nikša Butijer, Franko Jakovčević, Areta Ćurković, Glorija Pinturić, Lily Antić, Jadranka Đokić, Borna Fadljević, Živko Anočić, Vinko Kraljević, Marina Redžepović, Mirela Brekalo, Bernard Perić

    Zemlja: Hrvatska
    Godina: 2018.
    Trajanje: 75'
    Početak prikazivanja: 14.4.2019.

    Sinopsis

    Omnibus o nasilju u svim oblicima. TrešnjeBezbrižno ljeto dječaka Jakova postupno narušavaju napeti obiteljski odnosi. Tragičan slijed događaja navest će ga na pobunu. Smrt bijela kost: Dječja igra prerasta u dramatičnu situaciju, kako za djecu tako i za odrasle. Predmeti koji tonu: Obiteljsko okupljanje krenut će u neočekivanu smjeru kada se kći pred ocem pojavi s masnicom na licu i neuvjerljivim opravdanjem. 

    Nagrade i festivali

    Pulski filmski festival 2018. – Zlatna arena za kameru (Radislav Jovanov Gonzo, Luka Matić i Dubravka Kurobasa)
    Sarajevo Film Festival 2018.
    Festival glumca 2018.
    SEEfest – Filmski festival jugoistočne Europe 2019.

    Životopis redatelja

    Dubravka Turić (1973., Zagreb)
    Redateljica, scenaristica i montažerka. Njezin debitantski film Belladonna (2015.) u Veneciji je osvojio Zlatnog lava za najbolji kratkometražni film. Njezin drugi kratkometražni film Trešnje premijerno je prikazan u Cannesu 2017. u sekciji 15 dana autora. Dubravka je upravo završila svoj treći kratkometražni film Tina i priprema prvi dugometražni film Tragovi. Kao montažerka radila je na više od 20 filmova i 200 reklamnih spotova, a kao scenaristica na dokumentarnim TV serijalima Svlačionica, Mjenjačnica, Koledžicom po svijetu i dr. Članica je Hrvatskog društva filmskih djelatnika i Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika. Živi i radi u Zagrebu.


    Filip Mojzeš (Zagreb, 1989.) završio je preddiplomski studij filmske i TV režije Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu te diplomski studij na Filmskoj akademiji u Sarajevu. Autor je nekoliko kratkometražnih filmova, a njegov Šetač (2014.) proglašen je najboljim kratkometražnim filmom na Beogradskom festivalu dokumentarnog i kratkometražnog filma.


    Filip Peruzović (Zagreb, 1986.) diplomirao je filmsku i televizijsku režiju na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Autor je nekoliko zapaženih kratkometražnih filmova (Tetrapak, 2010., Kava sa džemom, 2013.), kao i dugometražnog TV-filma Trebalo bi prošetati psa (2014.), koji je osvojio Nagradu hrvatskog glumišta za najbolju dramu. Trenutačno priprema svoj sljedeći dugometražni igrani film, Drugdje.

    Raspored projekcija

    Dvorana Müller
    14.4. Nedjelja, 19:15
    15.4. Ponedjeljak, 21:15
    17.4. Srijeda, 21:00
    19.4. Petak, 19:00
    21.4. Nedjelja, 21:00
    23.4. Utorak, 17:15
    26.4. Petak, 21:15
    28.4. Nedjelja, 18:45

    Kupi ulaznice

  • Leptiri

    20:30, Velika dvorana

    Info

    Redatelj: Tolga Karaçelik
    Scenarist: Tolga Karaçelik
    Producent: Tolga Karaçelik, Metin Anter
    Direktor fotografije: Andaç Sahan
    Montaža: Evren Lus
    Glazba: Ahmet Kenan Bilgiç
    Glumci: Tolga Tekin, Bartu Küçükçaglayan, Tugce Altug

    Godina: 2018.
    Trajanje: 114'
    Početak prikazivanja: 4.4.2019.

    Sinopsis

    Suzi i njena braća Cemal i Kenan gotovo uopće ne komuniciraju otkad su kao tinejdžeri odselili iz malog rodnog sela, a kontakt su izgubili i s ocem. Situaciju mijenja očev neočekivani telefonski poziv najstarijem Cemalu, sa zahtjevom da se svi troje odmah vrate u selo. Cemal okuplja brata i sestru te unatoč oklijevanju kreću na neobično putovanje. Pokušavajući ponovno povezati komadiće disfunkcionalne obitelji i suočiti se sa zajedničkom prošlošću, postepeno se upoznaju, ne sluteći da ih tek u selu čekaju najveća iznenađenja. Odlična gluma i jedinstvena kombinacija komedije i drame osigurala je filmu glavnu nagradu na Sundance Film Festivalu, a prikazan je i u programu Voices Rotterdam Film Festivala.

    Nagrade i festivali

    Sundance Film Festival 2018.

    Trailer: LEPTIRI, Tolga Karaçelik, Turska, 2018., 117' from FMFS on Vimeo.

    Raspored projekcija

    Velika dvorana
    14.4. Nedjelja, 20:30
    17.4. Srijeda, 19:00

    Dvorana Müller
    20.4. Subota, 21:00

  • Ja, Daniel Blake 15

    21:00, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Ken Loach
    Scenarist: Paul Laverty
    Producent: Rebecca O'Brien
    Produkcijska kuća: Sixteen Films, Why Not Productions, Wild Bunch
    Direktor fotografije: Robbie Ryan
    Montaža: Jonathan Morris
    Glazba: George Fenton
    Glumci: Dave Johns, Hayley Squires, Dylan McKiernan, Briana Shann

    Zemlja: Velika Britanija, Francuska, Belgija
    Godina: 2016.
    Trajanje: 100'
    Početak prikazivanja: 9. 3. 2017.

    Sinopsis

    Daniel Blake ima 59 godina i većinu svog poštenog života proveo je u Newcastleu radeći kao stolar. Nakon što doživi srčani udar i umalo padne sa skele, prvi put u životu treba pomoć države. „Čekajući Godota“ u jednom birokratskom uredu, upoznaje samohranu majku Katie i njezino dvoje djece Daisy i Dylana, koje je 'spasio' od urlajućeg zaštitara koji ih je, jer su samo nekoliko minuta zakasnili na termin, nasilno želio izbaciti. Daniel i Katiena mala obitelj će se sprijateljiti, pomagati si da prežive, ali će se naći uhvaćeni u bodljikavoj žici birokracije koja odobrava socijalnu pomoć u Velikoj Britaniji. Nakon Danielovog 'ekscesa' na ulici u znak bunta prema tretiranju građana, njegovi ga sugrađani javno slave, a potom dolazi do preokreta...

    Nagrade i festivali

    Cannes film festival 2016. - Zlatna palma za najbolji film festivala
    Cannes film festival 2016. - Posebna nagrada „Special mention“ Ekumenskog žirija redatelju Kenu Loachu
    Europska filmska nagrada 2016. – Nagrada za najbolju režiju, Ken Loach
    San Sebastian Film Festival 2016. – Nagrada publike za najbolji film
    Locarno film festival 2016. - Nagrada publike za najbolji film
    Stockholm film festival – Nagrada publike za najbolji film

    Životopis redatelja

    Ken Loach (rođen 17. lipnja 1936. u Warwickshireu na sjeveru Engleske, kao sin električara) slavni je britanski redatelj čiji se filmski uratci smatraju osnovom socijalnog realizma. Prvim filmom „Poor Cow“ (1967.) fokusirao se na život žene, pripadnice radničke klase, čiji je suprug u zatvoru. Uslijedio je dirljiv „Kes“ (1970.). Daljnju pažnju privukao je filmom „Tajni plan“ (1990.), političkim trilerom smještenim u sjevernoj Irskoj, koji je osvojio nagradu žirija na festivalu u Cannesu. Loachov film „Kruh i ruže“ (2000.) s Adrienom Brodyjem u glavnoj ulozi, govori o domaru u L.A. koji se bori za bolje radne uvjete, dok je „Vjetar koji povija ječam“ (2006.) prikaz irskih republikanaca koji su se 1920-ih godina borili protiv britanske vladavine. Taj je film nagrađen Zlatnom palmom u Cannesu.

    Budući da je socijalist po orijentaciji, Loach stvaranje filma shvaća kao kolektivni rad u kojem jednu od glavnih uloga ima pisac. „No, napisano je samo faza u procesu. Ono što je zaista važno je osjećaj autentičnosti u onome što je stvoreno“, kaže veliki redatelj.

    Iz kritika

    „Ken Loach vratio se u velikom stilu. S protestnim vapajem za čovječnost.“ Sight&Sound

    „Djelo bolne i dirljive važnosti.“ Variety

    „Čisti gnjev i istinska čovječnost ostavit će vas ukopanima.“ Jason Solomons

    „Instant klasik“ The Time

    Redatelj Ken Loach o filmu:

    „Paul (scenarist) i ja smo se bacili u potragu za pričama o okrutnostima koje su ljudi doživjeli kad im je trebala pomoć. Sve su te priče prerasle iz puke zanimacije u ideju za film kada smo shvatili da je to čin svjesne okrutnosti od strane države. Država zna što čini. Zna da stvara kaos u životima ljudi. Zna da narušava njihovo zdravlje. Ekonomska struktura je toliko krhka, rješava se radnika, a treba ih kao potrošače. Zarobljeni su u kontradikciji i struktura se urušava.
    Ljudi koji na kraju ispaštaju su oni kojima je pomoć najpotrebnija. To je razgovor koji moramo povesti. Nije dovoljno dati novac u humanitarne svrhe. Moramo propitkivati cijeli ekonomski sustav.“

    Raspored projekcija

    Dvorana Müller
    14.4. Nedjelja, 21:00

Sljedeći
Prethodni

Izdvojeno