EN HR
  • Tschick 12

    17:15, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Fatih Akin
    Scenarist: Hark Bohm, Lars Hubrich
    Producent: Marco Mehlitz, Susa Kusche
    Direktor fotografije: Rainer Klausmann
    Montaža: Andrew Bird
    Glumci: Anand Batbileg, Tristan Göbel, Nicole Mercedes Müller, Sammy Scheuritzel

    Zemlja: Njemačka
    Godina: 2016.
    Trajanje: 92'
    Početak prikazivanja: 11. 6. 2017.

    Sinopsis

    Trinaestogodišnji Maik osjeća se nevidljivo: emotivno distancirani otac i majka alkoholičarka opsjednuti su vlastitim problemima i ne posvećuju mu pažnju. Ništa bolje ne prolazi ni u školi, a privrženost najljepše cure u razredu misteriozno ga zaobilazi. Jedini prijatelj kojeg ima je Tschick, njegov nestašni vršnjak koji stanuje u jednom od nebodera s ruskim doseljenicima u Hellersdorfu. U naletu nepromišljene improvizacije dvojac će se otisnuti na put po užeglom provincijskom asfaltu, u ukradenom autu. Humorna kombinacija filma ceste i priče o odrastanju, Tschick je ekranizacija jednog od najpopularnijih njemačkih romana za mlade, iz pera Wolfganga Herndorfa.

    Životopis redatelja

    Fatih Akin slavni je njemački scenarist i redatelj. Turobnom dramom Glavom kroz zid (2004) osvojio je Zlatnog medvjeda na Berlinaleu, Na rubu raja (2007.) nagrađen je za najbolji scenarij u Cannesu, a za komediju Soul Kitchen (2009.) osvojio je posebnu nagradu žirija na festivalu u Veneciji.

    Dvorana Müller
    11.6. Nedjelja, 17:15
    12.6. Ponedjeljak, 20:30
    13.6. Utorak, 17:15
    14.6. Srijeda, 20:30
    16.6. Petak, 17:15
    17.6. Subota, 17:30
    19.6. Ponedjeljak, 17:15

  • Mladi Karl Marx 12

    18:45, Velika dvorana

    Info

    Redatelj: Raoul Peck
    Scenarist: Raoul Peck, Pascal Bonitzer, Pierre Hodgson
    Produkcijska kuća: Agat Films & Cie, Velvet Film, Rohfilm
    Direktor fotografije: Kolja Brandt
    Montaža: Frédérique Broos
    Glumci: August Diehl, Stefan Konarske, Vicky Krieps

    Zemlja: Njemačka, Francuska, Belgija
    Godina: 2017.
    Trajanje: 118'
    Početak prikazivanja: 11. 6. 2017.

    Sinopsis

    Godine 1844. Karl Marx ima 26 godina i živi sa ženom Jenny u pariškom egzilu. Stalno je u dugovima i puši jeftine cigare. Tamo će prvi put upoznati nešto mlađeg Friedricha Engelsa, tvorničareva sina kojeg je u početku ignorirao jer ga je smatrao dendijem. Doduše, ubrzo će ga oduševiti njegova inovativna studija o bijedi engleskog proletarijata. Promatrajući europsku revolucionarnu klimu kao sukob anarhista stare škole koje inkarnira Joseph Proudhon i radikalnih mladoturaka koji su šarali Europom, Peckov komad ne govori o mladom Marxu, već o njegovoj bromansi s Engelsom. To je dakle film koji pokazuje ljude u sukobu oko različitih teorija i pristupa. Film u kojem su Marx i Engels bliži indie rock zvijezdama u cilindrima. Zato nije ni čudo da Peck završava film songom Boba Dylana (šifra: Like a Rolling Stone), praćen pulsirajućim footageom koji promatra socijalne i političke nemire u različitim povijesnim epohama. Zato je njegov komad o ranim Marxovim danima i rađanju Komunističke lige potrebniji no ikad. Iako film najviše pripada njegovu scenaristu Pascalu Bonitzeru, koji je često surađivao s Rivetteom. 

    Nagrade i festivali

    Berlinale 2017.
    Međunarodni filmski festival u Cannesu 2017.
    BAFICI 2017.
    Subversive Film Festival 2017. - igrana konkurencija

    Životopis redatelja

    Raoul Peck (Port-au Prince, 1953.) bivši je ministar kulture Haitija. Trenutno živi na relaciji Berlin – Pariz. Njegov debi L'homme sur les quais bio je prvi karipski film prikazan u konkurenciji Cannesa. Još od Lumumbe pa sve do Ubojstva u Pacotu i najnovijeg Mladog Karla Marxa ostaje vjeran svom artivizmu. To je dokazao i u filmu Ja nisam tvoj crnac, o političkom angažmanu američkog pisca Jamesa Baldwina, nominiranim za Oscara u dokumentarnoj kategoriji.

    Velika dvorana
    11.6. Nedjelja, 18:45
    12.6. Ponedjeljak, 20:45
    14.6. Srijeda, 18:30
    17.6. Subota, 19:00
    19.6. Ponedjeljak, 20:30
    26.6. Ponedjeljak, 18:30

    Dvorana Müller
    13.6. Utorak, 20:40
    15.6. Četvrtak, 20:30
    20.6. Utorak, 18:45
    21.6. Srijeda, 20:45
    23.6. Petak, 20:45
    24.6. Subota, 21:00
    28.6. Srijeda, 19:00

    Kupi ulaznice

  • Crvena kornjača

    19:00, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Michael Dudok de Wit
    Scenarist: Michael Dudok de Wit, Pascale Ferran
    Producent: Emilie Chaulet, Tanguy Olivier, Annick Pippelart
    Montaža: Céline Kélépikis
    Glazba: Laurent Perez Del Mar
    Glumci: Emmanuel Garijo, Tom Hudson, Baptiste Goy

    Zemlja: Francuska, Belgija, Japan
    Godina: 2016.
    Trajanje: 80'
    Početak prikazivanja: lipanj 2017.

    Sinopsis

    Film bez dijaloga prati najvažnije životne faze jednog brodolomca koji završi na pustom tropskom otoku naseljenom samo kornjačama, rakovima i pticama. Mornar pokušava pobjeći s pustog otoka pomoću improvizirane splavi. No, njegov pokušaj spriječi kornjača koja mu uništi sklepano plovilo. Unatoč tome, mornar uspijeva pronaći novi život na pustom otoku, i to zahvaljujući čudnovatoj crvenoj kornjači.

    Nagrade i festivali

    Animafest 2017. - veliko natjecanje dugometražnog filma - Grad Prix

    Oscar 2017. - nominacija za najbolji dugometražni animirani film

    Cannes Film Festival 2016. Un Certain Regard – posebna nagrada žirija

    Athens International Film Festival 2016. - nagrada publike za najbolji film; „Special mention“ za film i redatelja Michaëla Dudoka de Wita

    Annie Awards 2017. - nagrada za najbolji animirani film

    San Francisco Film Critics Circle 2016. - nagrada za najbolji animirani film

    Životopis redatelja

    Michael Dudok de Wit nizozemski je redatelj rođen 1953. godine u Utrechtu u Nizozemskoj. „Crvena kornjača“ njegov je prvi dugometražni animirani film. Dudok de Wit iza sebe ima jednog osvojenog Oscara za svoj kratki animirani film "Otac i kći" (Father and Daughter) iz 2000. godine. "Otac i kći" nagrađen je i Grand Prixom Animafesta u Zagrebu 2002. godine. Također, Michael piše i ilustrira knjige za djecu, te predaje animaciju na umjetničkim akademijama u Engleskoj i po svijetu.

    Dvorana Müller
    11.6. Nedjelja, 19:00
    12.6. Ponedjeljak, 17:00
    14.6. Srijeda, 17:15
    15.6. Četvrtak, 18:30
    18.6. Nedjelja, 17:30
    20.6. Utorak, 21:00
    21.6. Srijeda, 19:00
    23.6. Petak, 17:00
    26.6. Ponedjeljak, 19:00

    Kupi ulaznice

  • Sluškinja 15

    20:35, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Chan-wook Park
    Scenarist: Sarah Waters, Seo-kyeong Jeong, Chan-wook Park
    Producent: Syd Lim, Chan-wook Park
    Direktor fotografije: Chung-hoon Chung
    Montaža: Jae-Bum Kim, Sang-beom Kim
    Glazba: Yeong-wook Jo
    Glumci: Min-hee Kim, Jung-woo Ha, Jin-woong Jo

    Zemlja: Južna Koreja
    Godina: 2016.
    Trajanje: 144'
    Početak prikazivanja: 11. 5. 2017.

    Sinopsis

    Inspiriran romanom Fingersmith britanske spisateljice Sarah Waters, Park radnju filma iz viktorijanskog vremena prebacuje u Koreju u period tijekom kolonizacije od strane Japana 30-ih godina prošlog stoljeća. Bivši osuđenik Fujiwara želi se domoći velikog nasljedstva bogate Japanke Hideko, pa nagovara Sook-Hee, siromašnu djevojku bez roditelja, da mu pomogne u tome. Plan je da Sook-Hee počne raditi kao služavka za Hideko kako bi je uvjerila da se zaljubi u Fujiwaru. Fujiwara se, s druge strane, predstavlja kao grof, te postaje i bliskim prijateljem ujaka Kouzukija, perverznjaka i zlostavljača, koji također ima namjeru da oženi Hideko. Međutim, kada odnos Sook-Hee i Hideko doživi neočekivani preokret, situacija se komplicira...

    Nagrade i festivali

    Cannes film festival 2016. - nominacija za Zlatnu palmu za najbolju režiju, nagrada za umjetnički izraz velike inspiracije (Seong-hie Ryu)

    Asian Film Awards 2017. - nagrade za najbolju sporednu žensku ulogu, za najbolju kostimografiju, najbolju produkciju i najbolju glumačku nadu

    Austin Film Critics Association 2016. - nagrada za najbolji film na stranom jeziku i za najbolju režiju

    Životopis redatelja

    Chan-wook Park, rođen u Seoulu 1963., južnokorejski je filmski redatelj, scenarist, producent i bivši filmski kritičar. Jedan je od najcjenjenijih i najpopularnijih filmaša u svojoj rodnoj zemlji. Studirao je filozofiju na Sogang sveučilištu i već se tada zainteresirao za film. Osnovao je filmski klub, a nakon diplome pisao filmske kritike te se okušao kao pomoćnik redatelja na filmskim produkcijama. Prvi film 'Moon Is the Sun's Dream' napisao je i režirao 1992. godine, a pet godina kasnije uslijedila je krimi komedija 'Saminjo' (1997.).Najpoznatiji je po svojim filmovima iz "trilogije osvete": 'Simpatije za gospodina Osvetu' (2002.), 'Oldboy' (2003.) i 'Simpatija za gospođu Osvetu' (2005.).

    Kratkometražni film 'Paranmanjang' (Night Fishing, 2011.) u potpunosti je snimio mobitelom iPhone4. Trenutno priprema prvi film na engleskom jeziku u međunarodnoj produkciji 'Stoker'.

    Iz kritika

    „Idite gledati. Ako volite sve ono što filmska umjetnost jest, idite gledati ovaj film.“ - Detroit News

    „Toliko dobar! Pogledati ga samo jednom nije dovoljno.“ -
    Philadelphia Inquirer

    „Umjetnost provokacije rijetko je tako rafinirana kao u Handmaidenu“ - New York Times

    „Kako elegantno, intenzivno i romantično. Filmski ekvivalent tri čaše šampanjca ispijene u kupki“ - Time Out

    „Pametno, opojno i senzualno raskošno do grijeha“ - Variety

    „Sve najbolje od azijske kinematografije na jednom mjestu“ -
    Hollywood Reporter

    „145 minuta životne mudrosti i čiste erotike“ - Chicago Sun Times

    Velika dvorana
    13.6. Utorak, 21:10

    Dvorana Müller
    11.6. Nedjelja, 20:35

  • Stilistica 15

    21:00, Velika dvorana

    Info

    Redatelj: Olivier Assayas
    Scenarist: Olivier Assayas
    Produkcijska kuća: CG Cinéma, Vortex Sutra, Sirena Film
    Direktor fotografije: Yorick Le Saux
    Montaža: Marion Monnier
    Glumci: Kristen Stewart, Lars Eidinger, Sigrid Bouaziz

    Zemlja: Francuska, Njemačka
    Godina: 2016.
    Trajanje: 105'
    Početak prikazivanja: 11. 6. 2017.

    Sinopsis

    Assayasov ezoterični i krajnje vogueovski komad lucidna je parabola o stvarima koje nas povezuju, našim načinima komuniciranja i nemogućnostima postizanja bilo kakvog drugog kontakta osim onog u kojem smartphone preuzima ulogu medija. Maureen je uljuljana u udobnost Eurostara koja putuje iz Pariza u London da bi kupila klijentici skupocjenu toaletu dok zenovsku udobnost hi-tech vagona prekidaju monotoni zvuci njezina kuckanja po touch screenu, komunicirajući s misterioznim entitetom koji je proganja. Komunikacija smartphoneom prema Assayasu i nije drugo nego spiritistička seansa. Spiritualizam ovdje postaje, ne samo zvučna već i psihološka opsesija pa čak i erotska ovisnost. Zato autor briše razliku između beepa na mobitelu i nasilnih zvukova koji molestiraju i proganjaju autorovu heroinu. Zato je ovdje riječ o čistoj apokaliptičnoj poemi o usamljenosti. Osobna šoperica ovdje postaje „osobni medij“, ali i „osobna ljubavnica“ nevidljivog partnera. Victor Hugo na iPadu, Karl Lagerfeld na internetu, Hilma af Klint u monografiji. Ovo je logični nastavak Demonlovera. Metafizička drama locirana u materijalnom svijetu dizajnerske odjeće i lijepih ljudi. Film o novim medijskim aristokratima globalnog Versaillesa. Film u kojem digitalna era uživa u svom magijskom prestižu.

    Nagrade i festivali

    Filmski festival u Cannesu 2016. - nagrada za najbolju režiju, nominacija za najbolji film
    Oaxaca FilmFest 2016. - nagrada za najbolju glumicu (Kristen Stewart)
    Međunarodni filmski festival u Rotterdamu 2017.
    Subversive Film Festival 2017. - igrana konkurencija

    Životopis redatelja

    Olivier Assayas (Pariz, 1955.) umjetničku karijeru započeo je kao novinar i filmski kritičar časopisa Cahiers du Cinéma. Autor je knjiga o Kennethu Angeru (Eloge de Kenneth Anger) i hongkonškom filmu (Hong-Kong Cinema). Potonju je napisao u suradnji s Charlesom Tessonom. Piščevu opsesiju prema toj kinematografiji emanira i njegov film Irma Vep, u kojem je angažirao Maggie Cheung. Svoju trenutačnu ženu Miu Hansen-Løve upoznao je na setu filma Kraj kolovoza, početak rujna. Svom omiljenom bendu Sonic Youth posvetio je koncertni dokumentarni film Noise. Autor je TV serije Carlos. Njegova je trenutna muza Kristen Stewart (Oblaci nad Sils Marijom, Stilistica).

    Velika dvorana
    11.6. Nedjelja, 21:00
    14.6. Srijeda, 20:45
    16.6. Petak, 17:00
    20.6. Utorak, 20:45
    22.6. Četvrtak, 17:00
    25.6. Nedjelja, 21:10

    Dvorana Müller
    12.6. Ponedjeljak, 18:30
    17.6. Subota, 21:00
    24.6. Subota, 17:00
    27.6. Utorak, 19:15

    Kupi ulaznice

Sljedeći
Prethodni

Izdvojeno