Redatelj: Joachim Lafosse
Scenarist: Joachim Lafosse, Thomas Bidegain, Matthieu Reynaert
Producent: Jacques-Henri, Olivier Bronckart, Jani Thiltges, Thierry Spicher, Antonino Lombardo, Sylvie Pialat
Produkcijska kuća: Versus Production, Samsa Film, Box Productions, Prime Time, Les Films Du Worso
Direktor fotografije: Jean-François Hensgens
Montaža: Sophie Vercruysse
Glumci: Niels Arestrup, Tahar Rahim, Emilie Dequenne
Zemlja: Belgija, Luksemburg, Francuska, Švicarska
Godina: 2012.
Trajanje: 111 minuta
Početak prikazivanja: 9. lipanj 2014.
Murielle i Mounir u strastvenoj su ljubavnoj vezi. Mladi Mounir još od djetinjstva živi s doktorom Pingetom, koji mu omogućava udoban život. Kad se Mounir i Murielle odluče vjenčati i imati djecu, njihova ovisnost o doktoru postane još jača. Murielle se nađe u nezdravom emocionalnom okružju koje na podmukao način vodi obitelj prema tragičnom ishodu.
Cannes Film Festival 2012 – nagrada za najbolju glumicu u programu Izvjestan pogled (Emilie Dequenne)
International Film Festival of Palm Springs 2013 – najbolja glumica
Margritte Awards 2012 – najbolji film, najbolja produkcija, najbolja glumica i najbolja montaža
Joachim Lafosse belgijski je redatelj i scenarist. Diplomirao je na Institut des Arts de Diffusion (IDA) u Louvain-La-Neuveu. Njegov diplomski rad kratki je film 'Tribu' (2001), koji je prikazan na mnogim festivalima, a osvojio je i nekolicinu nagrada. Njegov prvi dugometražni igrani film 'Privatno ludilo' (2004) osvojio je nagradu FIPRESCI na Međunarodnom filmskom festivalu u Bratislavi. Godine 2006. snima 'Privatno vlasništvo'. Film je prikazan na festivalu u Veneciji, gdje je nominiran za Zlatnog lava, a osvojio je nagradu SIGNIS.
Joachim Lafosse se drži istine da je osobno političko, i zbog toga ovo nije samo film o ženi i njezinom neopisivnom zločinu, već i istraživanje o moći i okrutnosti koja ju je dovela do toga.
The New York TImes
U jednoj od najsnažnijih glavnih uloga dosad Dequenne se snalazi izvanredno, prikazujući nestabilnosti Muriellinih psiholoških stanja.
The Hollywood Reporter