Redatelj: Céline Sciamma
Scenarist: Céline Sciamma
Producent: Bénédicte Couvreur
Produkcijska kuća: Hold-UpFilms&Productions, Lilies Films
Direktor fotografije: Crystel Fournier
Montaža: Julien Lacheray
Glumci: KaridjaTouré, Assa Sylla, Lindsay Karamoh, Mariétou Touré
Zemlja: Francuska
Godina: 2014.
Trajanje: 112 minuta
Početak prikazivanja: 17. rujan 2015.
'Cure' su treći igrani film francuske redateljice Céline Sciamma, najpoznatije po uspješnici iz 2011. - filmu 'Tomboy' o djevojčici koja se osjeća i ponaša kao dječak. Sciamma se ovaj put na nestereotipan način okreće temi marginaliziranih imigrantskih predgrađa Pariza dajući istovremeno sirovi i vrlo suptilni prikaz grupe srednjoškolki i njihovih životnih izbora u okruženju koje ih predestinira da postanu ili maloljetne majke ili djevojke/prostitutke lokalnih dilera i svodnika. Marieme je sramežljiva šesnaestogodišnjakinja koja zbog loših ocjena više ne može nastaviti školovanje. Počinje se družiti s grupom vršnjakinja i njih četiri uskoro postaju neka vrsta ženske bande, stalno na granici incidenta. Zbog svoje potrebe da pred ostatkom grupe bude kul, Marieme ulazi u velike probleme. Ali ne zadugo. Uskoro pronalazi način iskazivanja vlastitog glasa i novopronađenog osjećaja moći.
Distributer filma (Zagreb Film Festival) donirat će tri kune od svake prodane ulaznice akciji 'Korak u život', koju organizira Rotary Club Zagreb Kaptol s ciljem osiguravanja studentskih stipendija mladima bez roditeljske skrbi.
Cannes 2014 - Directors' Fortnight program
Toronto 2014 - program Contemporary World Cinema
San Sebastián International Film Festival 2014 - nagrada Otra Mirada
Céline Sciamma rođena je 1980. Napisala nekoliko nagrađivanih filmskih scenarija. Dosad je režirala jedan kratki i dva dugometražna igrana filma: 'Pauline' (2010.), 'Water Lilies' (2007.) i 'Tomboy' (2011.) s kojim je osvojila nagradu Teddy na Berlin Film Festivalu koja se dodjeljuje za najbolje filmove LBGT tematike.
Intiman i pronicljiv.
Geoffrey Macnab, The Independent
Eksplozivan i emotivan.
Peter Bradshaw, The Guardian